I've freezing hands and bloodless veins as numb as I've become; I'm so tired, I wish I was the moon tonight

Tak wiele rzeczy chciałabym napisać, ale nie mam pewności czy powinnam. Muszę poukładać sobie w głowie wiele rzeczy, uporządkować priorytety i zacząć żyć normalnie. Obawiałam się momentu, w którym stwierdzę, że dla siebie samej jestem największym wrogiem i zdałam sobie sprawę, że chwila ta nastąpiła już jakiś czas temu.


Trochę ciężko jest mi opisać to, co dzieje się w mojej głowie. Jest tego bardzo dużo i przeważnie są to straszne myśli. Nie wiem, skąd się biorą. Jestem w stanie podobnym do tego z czasów liceum, a był to naprawdę ciężki okres w moim życiu, do którego obiecałam sobie nigdy więcej już nie wracać. Chyba straciłam nad tym kontrolę. Całą swoją wizytę pokładam w czwartkowej wizycie u psychiatry, bo cholera, potrzebuję pomocy. Mam nadzieję, że nie stchórzę tym razem. Powinnam o tym tutaj pisać? Może i nie, ale... Nie będę się tym przejmować.



W piątek mam zamiar wybrać się na koncert Zeusa, który odbędzie się w nowosolskim Kaflowym (jestem tam prawie co tydzień, nie sądziłam, że stanę się tak aktywną barowiczką). Smuci mnie to, że pójdę sama, bo jakoś tak wykruszyło się towarzystwo. Nie wydaje mi się, żeby to był dobry pomysł, bo pewnie będę czuła się jak idiotka, no ale z drugiej strony - odkąd zaczęłam słuchać Zeusa, moim marzeniem było, żeby być na jego koncercie.

Kilka zdjęć żylastych męskich rąk; wspominałam, że to mój fetysz?














Komentarze

  1. I jak. byłaś na wizycie? Mam nadzieję, że tak, bo kochana moja: TRZEBA BARĆ SIĘ W GARŚĆ!
    ja można powiedzieć, że sesję mam prawie za sobą. Nie, nie zmobilizowało mnie to, że bd miała to już z głowy. Zmobilizował mnie fakt, że NIE BĘDĘ MUSIAŁA OGLĄDAĆ MORD NIEKTÓRYCH LUDZI. tych, którzy nie mają nawet odwagi powiedzieć czegoś przy mnie, tylko muszą czekać aż wyjdę:D żałosne, jak stypendium może ludzi wprowadzić w stan bólu dupy. Mam taką wielką nadzieję, że dostanę stypendium ministra w następnym roku, to może wykończę ich psychicznie i się odpierdolą.
    a jak pisanie pracy Gwiazdo moja?:*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli mają pomóc to czemu nie! wiesz, to pierwsza wizyta była - poza tym jestem z Ciebie MEGA DUMNA, że się w końcu przełamałaś brawo:*
    za pracę bierz się x 400 %, bo chcę na dniach usłyszeć, że zmierzasz ku ukończeniu pisania!:D
    wiesz co, wiedziałam , że mają ból, ale w życiu bym nie pomyślała, że aż taki. czego oni mi zazdroszczą? tego, że były u mnie juwenalia , a ja w tym czasie musiałam na konferencję jechać? tego, że gdy oni sobie smacznie spali, albo imprezowali, a ja się do tego wszystkiego przygotowywałam? a może tego, że za część konferencji musiałam pokryć koszty, które wcale nie były małe. jakby sami nie mogli zacząć działać. a najbardziej mnie wkurza koleś, ktory przy mnie to " o tak, Anno, może Ci załatwić to, a może tamto", a pożniej " not ak , jak sobie załatwi lewe konferecje". sam jest lewy. i to w chuj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem umowiona u psychiatry, zresztą już byłam kilka lat temu , jest ok ale obawiam się ze teraz zapoda mi jakiś tabsy :-) A żylaste ręce tez lubię u mężczyzn , jakbym moje widziała :-) Trzymaj się kochana <3 jestem z Tobą :-****

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty