wear something black

Obserwując aktywność znajomych na facebooku, widzę, że wzrasta rzesza fanów American Horror Story, co szczególnie mnie nie dziwi, bo serial jest znakomity. Dzisiaj obejrzałam pierwszy odcinek trzeciej serii i jestem zachwycona! Obawiałam się, że jakość może spaść albo serial po prostu nie spełni moich oczekiwań, na szczęście nic takiego się nie stało. Czarna magia, okultystyczne symbole, voodoo, wiedźmy? Umarłam i jestem w niebie- rzecz jasna zdaję sobie sprawę z tego, jak absurdalnie to brzmi, zwłaszcza gdy takie stwierdzenie postawi się obok wcześniej wymienionych pojęć. Krótko mówiąc- czuję się w swoim żywiole. Odkąd pamiętam, już dzieckiem będąc, fascynowały mnie takie klimaty!


Na pierwszym miejscu należy wspomnieć o o roli Jessiki Lange- kolejny raz zagrała w tym serialu rolę skomplikowanej, pokręconej i mrocznej kobiety- jest fascynująca, a gdy pojawia się na ekranie, oderwanie od niej wzroku jest wręcz niemożliwe! Cieszę się też z udziału aktorów grających w poprzednim sezonie, zwłaszcza Evana Petersa, Frances Conroy i powrotu Taissy Farmigi oraz Katelyn Reed. Moje przeczucia okazały się słuszne co do relacji Petersa i Taissy oraz Jessiki i Katelyn, co rzecz jasna bardzo mnie cieszy. Mam nadzieję, że pojawi się też Zachary Quinto (gej z pierwszego sezonu i psychiatra- psychol z drugiego) i że tym razem nie zaangażowano Dylana McDermotta, którego twarz, głos i gra aktorska niezwykle działają mi na nerwy.




Warto chyba też wspomnieć, że akcja promocyjna Coven była po prostu mistrzowska- napięcie rosło od pierwszych teaserów, które były niepokojące, tajemnicze, mroczne i pokręcone (minotaur na schodach!), a w tle można było usłyszeć ten kawałek (interpretacja tej piosenki w wykonaniu Lauren O"Connell stała się moją ulubioną!):



Rzecz jasna już samo intro jest niezwykle niepokojące (opening taki jak w poprzednich seriach <3), za każdym razem przechodzą mi ciarki po plecach, gdy tego słucham!


Po obejrzeniu pierwszego odcinka mam pewne podejrzenia co do rozwiązania wątku Kyle'a (UWAGA SPOILER); przecież to niemożliwe, żeby na początku zginął; mam nadzieję, że Supreme (zapomniałam polskiego odpowiednika tego słowa) coś z tym zrobi. Z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki; AHS to najbardziej przeze mnie oczekiwany serial tego roku, mam nadzieję, że nakręcą czwarty sezon...



Komentarze

  1. wszystkie! :D własnie odpalam 3 sezon!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się swietnie + kocham klimat Nowego Orleanu, więc tym bardziej się jaram

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam, ale chętnie obejrzę . bardzo lubię takie klimaty no i Burtona i koty:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty