my long lost friend, we cut our hands to have more skin

Nieodłącznym elementem nadchodzącej jesieni albo jesieni jest przeziębienie, w związku z tym od trzech dni nie ruszam się z łóżka, zużywam miliardy chusteczek higienicznych i nie rozstaję się ze szlafrokiem, kocem i herbatą. Teraz bez wyrzutów sumienia mogę oddać się czytaniu książek i oglądaniu filmów, chociaż od wczoraj dobrze idzie mi głównie oglądanie filmów, przeważnie tych odmóżdżających. Jestem chora, więc mogę! Połykam tabletki w nadziei, że następnego dnia obudzę się zdrowa, co jest raczej pobożnym życzeniem. Myślę, że to wszystko jest konsekwencją szlajania się po nocy w zbyt lekkim przyodziewku albo rajstopach z dziurami, które to ktoś zmajstrował ze sporym zapałem.



Przeziębienie wprawia mnie w irytację, ponieważ osłabienie organizmu skutecznie uniemożliwia mi wykonywanie ćwiczeń, za to pogłębia mój apetyt- mama mówi, że nie wychodzę z lodówki. Rzecz jasna, jest to spore wyolbrzymienie z jej strony. Z drugiej strony- jak można cokolwiek oglądać bez jedzenia pod ręką?

Dzisiaj śnił mi się UZ, zaczynam tęsknić za studiowaniem, myślę więc, że powrót na zajęcia nie będzie wielkim szokiem, tylko to poranne wstawanie... Ojoj!




Na koniec bonus- ja w wieku roku lub dwóch, udająca biedronkę na weselu ciotki.


Co do upływającego czasu- 25 września skończę 23 lata i w pewien sposób mnie to przygnębia, znowu będę narzekać na swoją starość.

Nie mogę uwolnić się od tego kawałka, chociaż nie mam z nim pozytywnych skojarzeń i słucham go zazwyczaj nocami, gdy łapię się na myślach, których powinnam pozbyć się jakieś dwa tygodnie temu. Rozpamiętywanie pewnych rzeczy i myślenie o tym Co by były gdyby? jest zdecydowanie złym rozwiązaniem, gdy człowiek stara się w miarę normalnie funkcjonować i powrócić do poprzedniego porządku rzeczy.


Komentarze

  1. Oj tak dawno mnie nie bylo, że nie wiem co pisać :) Może napomnę tylko tyle, że dzieki Tobie obejrzałam wszystkie serie The Walking Dead i jeszcze zaraziłam nimi znajomego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz