I dance with the dark; feels so good that I dance with the dark side of myself and it tears me apart

the devil's on work now, he's the prince of the earth now; I can hear every thought, every sound, every rock in the ground, every creak in the earth now and he's breathing with me

  
To jeden z tych kawałków, który sprawia, że mam gęsią skórkę i jest iście szatański, bo nie mogę się od niego uwolnić.

Dzisiaj znów byłam na kanale; cóż ja z sobą pocznę, gdy skończy się lato i będzie zimno?


Obejrzałam też ponownie Mojego sąsiada Totoro - to taki film na chwile zwątpienia, podnosi na duchu, serio.



We wtorek zrobiliśmy sesję, mam nadzieję, że niedługo będę mogła pochwalić się efektami, gdy tylko Karol przepuści zdjęcia przez fotoszopa, coby na przykład usunąć mazidło, które odbiło mi się powiece i znalazło się w innych miejscach, w których nie powinno, a tutaj przedsmak (nigdy więcej białego eyelinera na rzęsach!):


Komentarze

Popularne posty