have you ever danced with the devil under the pale moon light?

Pisałam ostatnio, że wrzucę zdjęcia z sesji z Karolem i Beniaminem. Jestem zadowolona z tego, co wyszło (chyba pierwszy raz na zdjęciach robionych mi przez kogoś nie wyglądam jak samica orki w zaawansowanej ciąży); planujemy jeszcze kiedyś coś zorganizować. Zamieszczę też pokraczne zdjęcie (w sensie, że wyglądam na nim tak, jakbym ćpała metę przez kilka lat) robione analogiem i jeszcze kilka innych, bo Karol niedawno wywołał zdjęcia i znalazłam się na nich razem z innym znajomymi. No i rzecz jasna, reklama- zachęcam wszystkich do zajrzenia na jego bloga i jego fanpejdża.




Co do zdjęcia powyżej, komentarz mojego Krówska:

ja nie wiem co on z Tobą zrobił na tym zdjęciu, ze tak wyszłas...taka otwarta, włądcza, zajebiste!!!!!!!!!!!!
tzn ja wiem, ze jestes taka, no ale kurde, jak mu sie udało to z Ciebei wydobyc, ze mu sie tak pokazałaś ;p





pokraczne zdjęcie; sama już nie wiem czy perspektywa zaburzyła moje proporcje czy faktycznie tak wyglądam; chyba wolę nie wiedzieć, haha




Zdjęcia z maską zostały wykonane przez Beniamina, chłopcy eksperymentowali ze światłem:




A tutaj zdjęcia z kliszy; muszę skombinować taki aparat i kupić film, świetna zabawa:





A ja mam znowu fazkę na anime ze studia Ghibli, ponownie obejrzałam Mononoke hime (BOLI MNIE POLSKIE TŁUMACZENIE) i Tonari no Totoro. Od kilku dni namiętnie słucham soundtracku z Mononoke, a dzisiaj wpadł mi do głowy pomysł na zrobienie tatuażu związanego z tym filmem. Kodamę, rzecz jasna. ;) Jako, że znowu mam szybki internet, od wczoraj maniaczę kolejny serial, 2 broke girls. Chyba moje poczucie humoru nie jest zbyt wymagające; ciągle bawią mnie rubaszne żarciki, którymi bohaterowie ciągle sypią (zwłaszcza na temat hipsterów), no i Max, szaaaatanie, lubię ją!



Komentarze

  1. Na pierwszym zdjęciu bardzo przypominasz mi Helenę Bonham Carter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o cholera, dziękuję, uwielbiam ją i jej urodę też! :D

      Usuń
  2. świetna sesja! twoje klimaty, jesteś bardzo naturalna!

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, dzięki! właśnie zawsze gdy oglądam zdjęcia, które ktoś mi robił, wydaje mi się, że wyglądam na nich bardzo sztucznie, ale tym razem było bardzo okej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty