chłopiec, który przeżył

Wiele razy już pisałam, że mam w zwyczaju co rok czytać wszystkie tomy Harry'ego Pottera. Zazwyczaj robię to w wakacje, gdy mam więcej czasu, tym razem jednak natchnęło mnie wcześniej. Przestało już mnie zaskakiwać, że za każdym razem czytam z takim samym entuzjazmem i ekscytacją; ważne chyba jest też to, że zawsze z jeszcze większym wzruszeniem wgłębiam się w świat stworzony przez Rowling. Wciąż zaskakuje mnie ogrom wyobraźni, który pozwolił jej stworzyć świat czarodziejów, który możemy poznać z jej książek. Serio, to jest niesamowite! Dzięki dorastaniu z Harry'm i jego przyjaciółmi czuję, że jestem częścią czegoś wielkiego, co łączy mnie i tyle milionów innych ludzi na świecie. Mimo ukończonych dwudziestu dwóch lat wszystko, co związane z HP w dalszym ciągu jest dla mnie niezmiernie ważne i jestem tego pewna- nigdy nie przestanie takie być, nawet wtedy, gdy będę starą babcią. 

Pamiętajcie: Whether you come back by page or by the big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty