with hearts on fire I reach out to you tonight

Wczoraj dowiedziałam się, że 22 marca w Zielonej Górze, w WySPie odbędzie się koncert Bisza! Bilety w przedsprzedaży kosztować będą 15 zł (!), wydaje mi się zatem, że dobrze byłoby się w nie zaopatrzyć i posłuchać Bisza na żywo. ;) Zainteresowanych odsyłam tutaj.


Coby być na czasie- wiosna! Dzisiejsza pogoda wprawiła mnie w doskonały humor; pewnie nie tylko ja dzisiaj zrezygnowałam z przemieszczania się autobusem po mieście na rzecz spaceru w słońcu ogrzewającym skostniałe po zimie członki. Na chwilę obecną jestem zadowolona, ale jestem pewna, że za jakiś czas zbyt wysoka temperatura sprawi, że będę zrzędzić jak ostatnia jędza- NIENAWIDZĘ palącego słońca.

Niżej zamieszczam efekty naszej pracy na podstawach sztuki fotografii- zapewniam, że frajda była nieziemska, zwłaszcza bawienie się w układanie kompozycji na papierze, wywoływanie, utrwalanie i cała reszta z tym związana:



A tu niżej różne pierdoły, tymczasem ja biorę się za Edgara Allana Poe i testowanie nowego lakieru do paznokci (zrobiłam sobie odwyk i kupiłam kolejny dopiero po dwóch miesiącach, propsy!)




Komentarze

  1. tak, ten
    haha, też mam to w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. koncerty Bisza to mega rozpie*dol byłam ostatnio i muszę powiedzieć że nie spodziewałam się takiej energii! miazga normalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, to ekstra! właśnie na to liczę :D a rozdawał później autografy?

      Usuń
  3. nie wiem, ale myślę że tak;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze by było, może wreszcie uda mi się jakiś zdobyć, ha! jedyny, który mam, to Kulfona i Moniki :C

      Usuń
  4. Bisz na pewno będzie dawał autografy, nie martw się o to! :D To właśnie mi się podoba w koncertach polskich raperów, bo są bardziej kameralne, a przez to jest większy kontakt z publiką i lepsza atmosferka, a później nie ma też problemu z krótką rozmową z artystą, podpisaniem płytki, koszulki, plakatu czy co tam się ma pod ręką. Anyway, polecam przesłuchanie płyty B.O.K. 'W stronę zmiany', jeśli tego nie zrobiłaś, bo i z niej pojawią się kawałki. Klimat inny od Wilka chodnikowego, ale Bisz to jednak Bisz. Warto. :) Leć szybciutko po bilety, nie będziesz żałować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, ekstra :D nie byłam wcześniej na żadnym "rapowym" koncercie, więc nie mam porównania, ale to, o czym piszesz jest bardzo zachęcające ;) nie przesłuchałam, ale za chwilę biorę się za odsłuchanie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty