mimo, że to przeszłość, to jednak rzuca cień na teraz

Ten wpis również rozpocznę od informacji o koncercie- O.S.T.R. i Hades zawitają do Zielonej Góry pod koniec kwietnia i również mam zamiar w ten dzień wybrać się do WySPy, więcej informacji TUTAJ. Tak jak w przypadku koncertu Bisza, bilety w przedsprzedaży kosztować będą 15 złotych. ;)

A wracając do WySPy- darmowy alkohol w klubach to najprawdziwsze zło! W środę miałam okazję się przekonać, w dalszym ciągu jestem poobijana, a na samą myśl o alkoholu robi mi się słabo. Dzień przed imprezą kupiłam sobie właściwie pierwszy raz w życiu sukienkę, na tej jednej chyba nie poprzestanę:


Przez ostatnie dwa dni byłam pozbawiona internetu i to było STRASZNE. Czułam się odcięta od świata, poddenerwowana i rozdrażniona; wydaje mi się, że chyba większość osób korzystających regularnie z internetu jest tak naprawdę od niego uzależniona. Najgorsze jest to, że większość moich przyjaciół studiuje/ mieszka w miejscowościach oddalonych ode mnie o wiele kilometrów, zatem nie mam możliwości skontaktować się z nimi w inny sposób, niż za pomocą internetu właśnie + muszę obejrzeć kilka filmów, żeby przygotować się na zajęcia z wiedzy o filmie w przyszłym tygodniu. W niektórych momentach byłam na granicy histerii, co rzecz jasna jest godne potępienia i doskonale zdaję sobie z tego sprawę. No ale, najgorsze za mną, internet dzisiaj założyłam i wróciłam do świata żywych!

Wczoraj po raz nie wiem który, ale pewnie przynajmniej dziesiąty obejrzałam "Piąty element". Ten film zawsze wzbudza we mnie masę emocji, za każdym razem tak samo intensywnych; zdecydowanie należy do grupy moich ulubionych, nie tylko dlatego, że jedną z kluczowych postaci zagrał w nim Gary Oldman. Na szczególną uwagę z pewnością zasługuje rola Milli, no i śpiew divy!





Komentarze

  1. Spoko stylówa, ale takie buty by lepiej pasowały kolorystycznie i wizualnie:

    http://img.szafa.pl/ubrania/0/010451398/1337887432/przepiekne-kozaczki-z-koronki-czerwone.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetnie wyglądasz, bardzo kobieco. Powinnaś częściej nosić sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) po zakupie tej sukienki doszłam do wniosku, że muszę mieć ich więcej, więc z pewnością coś jeszcze wpadnie do mojej garderoby ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty