HAPPY BIRTHDAY, RON

Jak w tytule- Ron Weasley obchodzi dzisiaj trzydzieste trzecie urodziny. Sto lat, królu!

Dzisiaj kurier przywiózł mi paczkę ze złomem (czyt. biżuterią), co rzecz jasna niezwykle mnie uszczęśliwiło, jednak po jej przejrzeniu uderzyła mnie okrutna myśl- teraz codziennie, stojąc przed lustrem, nie będę mogła zdecydować się na wybór poszczególnych jego elementów; które pierścionki z takiej liczby wsunąć na palce? Którą bransoletkę albo bransoletki zapiąć na nadgarstku? A naszyjniki? A kolczyki? A nausznice? Jak widać, dokonywanie wyborów w tej materii jest niezwykle trudne!

O ósmej rano mieliśmy pierwsze w tym semestrze zajęcia z tańca... Ze stuprocentową pewnością stwierdzam, że nie nadaję się do tego, najgorsze jest to, że przedmiot ten mamy w sali z wieeeeeelkimi lustrami; wolałabym jednak nie patrzeć na swoje odbicie w momencie, gdy robię z siebie pajaca. Czuję, że będę mieć ładne siniaki na odcinku krzyżowo- lędźwiowym, w końcu nie ma to jak tarzać się przez półtorej godziny po parkiecie. Jeżeli chodzi o mnie- "taniec" lubię, ale tylko wtedy, gdy jestem w jakimś klubie i gdy wleję w siebie dostateczną ilość alkoholu (wiem, to nie świadczy o mnie zbyt dobrze), amen.

A teraz biorę się za Ewkę (wróciłam do ćwiczeń)- polecam ćwiczyć w stanie złości, najlepiej z myślą o kimś, kogo chciałoby się rozszarpać, nawet nie wyobrażacie sobie, jakie efekty można osiągnąć. ;)



Komentarze

  1. Ron taki stary ? OMG.
    Też jestem uzależniona od biżuterii :)
    pozdrawiam Serdecznie i tanecznie :D

    P.S. też wróciłam do Ewki, przez Mel B nie mam zadyszki jak robię skalpel tak jak to było przed moją przygodą z fitnessem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, przecież oni też dorośli, nie będą wiecznie nastolatkami :D echh, ja i tak staram się hamować mój zapał do kupowania biżuterii, ale gdy trafi się na atrakcyjne ceny, trudno się nie skusić ;)

      a właśnie słyszałam sporo o Mel B, sporo dziewczyn ją poleca :D ja ze skalpelem daję radę, może niedługo wezmę się za coś innego, coby nie było zbyt monotonnie ;)

      też pozdrawiam, ale nie tanecznie, na samą myśl mnie skręca! :D

      Usuń
  2. kup koniecznie zestaw odżywka + szampon l'oreal olejek arganowy x 3 czy cos takiego w czarnej butelce, mam po tym mega włosy, nawet końcówki o wiele lepsze. zaczęłam ignorowac takie komentarze i jakoś tak zaniknęły, haha
    btw - to jedyny blog, gdzie czytam obszerne notki, chyba przez tę Twoją wielką miłośc do HP postrzegam Cię jako internetowego pobratymca :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty