może czasem zamiast za wszelką cenę biec na przedzie, lepiej zostać w tyle?

Wczorajsze walentynki były przez nas świętowane tak:


+ dwie pierwsze części "Batmana" w reżyserii Burtona. Tak dawno już nie oglądałam tych filmów!

Dzisiaj listonosz mile mnie zaskoczył i przyniósł paczkę z kocią bluzą, na którą tak długo czekałam! Jeśli ktoś chce podobną albo z innym nadrukiem, tiszert, koszulę, cokolwiek, serdecznie zapraszam TUTAJ. Nie spodziewałam się, że będzie taka wielka, ale czemu nie, takiej właśnie brakowało mi w szafie. Dodaję też zdjęcie metki, bo mnie rozbroiła, pozytywnie rzecz jasna. ;)



Przedwczoraj zaczęłam oglądać "Suits" i jest to kolejny serial, który mogę polecić bez żadnych skrupułów, głównie ze względu na jednego z głównych bohaterów, Harvey'a Spectera, granego przez Gabriela Machta. Intryguje mnie jego uroda, bo na zdjęciach wychodzi słabo, natomiast gdy ogląda się go na ekranie, wywiera zupełnie inne wrażenie- charyzmatyczny, seksowny, pewny siebie, generalnie zwala z nóg. ;)

I jeszcze nowości w mojej bibliotece muzycznej- ostatni album Zeusa. Odsłuchuję go dzisiaj kolejny raz i podoba mi się coraz bardziej, wrzucam niżej kawałki, które szczególnie polubiłam:




Komentarze

  1. widząc nadruk od razu wiedziałam, że to będzie dzieło Wernic :D przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja w dalszym ciągu jestem nią zachwycona :D zatem znasz Agatę? :D

      Usuń
  2. w szklaneczkach co było ? Chyba nie cola :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że nie cola tylko wino <3 :D

      Usuń
  3. świetny kot:) a nowy album Zeusa miażdży, polecam jeszcze Miuosha 'Prosto Przed Siebie'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) haa, znam ten album, ktoś już kiedyś mi polecił ;)

      Usuń
  4. piękna bluza <3 Aleksandra coś się w rapy wkręciła :D polecam: na pół etatu ! dinala polecam ! w tym temacie bym mogła polecać bez końca ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;* haha, żebyś wiedziała, ciągle, ale to ciągle wracam do Bisza i do Równonocy; przesłucham to, co mi poleciłaś, trzeba być otwartym na nowe gatunki muzyczne :D

      Usuń
  5. skoro Bisza lubisz to na pół etatu też ci się spodoba :D :* I hope so !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty