with everytime I see you, I want to sail away

Schnie mi lakier na paznokciach, więc w ramach oczekiwania na możność zrobienia czegokolwiek, co nie wykracza poza podstawowe "zdolności manualne" (typu pisanie na klawiaturze), nasmaruję sobie posta, a co. Jestem już prawie spakowana na jutrzejszy wyjazd do Wrocławia. Skoro jesteśmy przy pakowaniu- z wiekiem sprawia mi to coraz mniejszą przyjemność, a pamiętam, że kiedyś urastało to wręcz do ważnego wydarzenia. To pewnie przez to, że jestem już stara. Innego wytłumaczenia nie widzę. Przeszukiwanie wieszaków, szuflad (aktualnie może nie szuflad, bo już ich nie posiadam) w poszukiwaniu szmat, planowanie, co na siebie włożyć w poszczególne dni i rzecz jasna stres związany z tym, że nie wszystko się spakuje, fujka. A najgorsze jest pakowanie kosmetyków, bożena, nienawidzę tego z całego serca. Mam jednakże nadzieję, że nieprzyjemności związane z całym procesem upychania ciuchów w torbie zostaną mi wynagrodzone, znaczy wino jutro, Andrzejowe w dodatku. A w sobotę tequila. Przyznaję z lekkim wstydem, że w ciągu najbliższych dni mam zamiar się zniszczyć, a kajać się za moje czyny zacznę w niedzielę. Paznokcie wyschły, zatem idę ćwiczyć z Ewką, a później obejrzę kilka odcinków "Spartakusa". Miłego weekendu!

+ dzisiaj tak bardzo Cię nienawidzę





Komentarze

  1. pakowanie - najgorzej. nie umiem.
    a jak już to zrobię to na miejscu okazuje się że nie wkładam 3/4 walizki na siebie, bo jednak nie pasuje mi jej zawartość.
    ot co. udanego chlania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kiedyś ten sam problem, ale ostatnio noszę większość rzeczy, które spakuję ;) nie mogę jedynie powstrzymać się przed spakowaniem nadwyżki bielizny :D

      dziękuję bardzo! ;)

      Usuń
  2. pakowanie ciuchów - tragedia, pakowanie kosmetyków - największa tragedia. też ćwiczę z Ewką, ale coś mi słabo idzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pakowanie biżuterii też! zawsze pełno spakuję, a noszę nieliczną jej część. ja bym nie powiedziała, żeby szło mi jakoś super, ale mam zapał, no i za każdym razem idzie mi coraz lepiej :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty