quiet the fury in your head; I'm the ghost in the back of your head

Jestem pozytywnie zaskoczona tegorocznymi świętami. Chyba pierwszy raz od kilku lat nie odczuwałam takiego stresu jak kiedyś... Wydaje mi się, że przytyłam z dziesięć kilogramów! Czas mile spędzony z rodziną i przyjaciółmi, wczoraj najebka świąteczna, tak wiele wypitego wina! Jutro powtórka w Zielonej Górze, a w sobotę w Nowej Soli. ;)

Gdybym miała opisać, co się dzieje w mojej głowie przez kilka ostatnich dni, najlepiej byłoby posłużyć się cytatami z piosenek i seriali, tak łatwo utożsamić się z niektórymi tekstami, zwłaszcza, gdy tak bardzo odnoszą się do naszej sytuacji, huh?

you've got bones in your closet, you've got ghosts in your town, ain't no doubt, dear- they're gonna come out, they're waiting for the sun to go down. you can't hide from your demons, feel them all lurking around.

I touch the moon but it's too far from reach, just like you I see you but I can't touch you now

it isn't easy for me to let it go cause I've swallowed every single word and every whisper, every sigh eats away at this heart of mine and there is a hollow in me now






Komentarze

  1. JAKA TY JESTEŚ PIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to głównie kwestia ustawienia się do obiektywu, niemniej jednak dziękuję ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty