I saw something sitting on you bed, I saw something touching your head, in the room where you sleep

Pojechałam dzisiaj na UZ po decyzję dotyczącą stypendium i prawie się wywróciłam z wrażenia, gdy zobaczyłam, ile pieniędzy będę otrzymywać. Dodatkowo, dostanę teraz wyrównanie jeszcze za październik, zatem mam nadzieję poszaleć i planuję listę wydatków, na razie tych najważniejszych. Chyba czas skontaktować się z panem P. w sprawie tatuażu. Nie mogę się już doczekać!
Dobrze jest mieć znajomości, dostałam dzisiaj lek dla Zenki za darmo i przy okazji miałam okazję zobaczyć jak kameleon spożywa kolację, pocieszny widok. ;)
Chciałabym nowe creepersy, zastanawiam się nad tymi z Demonii, ale to może za jakiś czas, zresztą myślę, że musiałabym zamówić je na ebay'u, bo tych, których teraz pragnę, nie ma w polskich sklepach, ani tych stacjonarnych, ani internetowych. A co do creepersów i gustów- generalnie jestem tolerancyjna i staram się doceniać kulturalna krytykę, jednak taka chamska i bezmyślna doprowadza mnie do pasji i sprawia, że pluję jadem. ;) Zjadliwe uwagi na temat pewnych rzeczy jestem w stanie przyjąć tylko od bliskich, bo najczęściej i tak cała sytuacja obraca się w żart. Śmieszy mnie, zaiste śmieszą mnie hejty lecące w stronę chociażby tych moich nieszczęsnych butów, dość odmienny gust (a tu chodzi tylko o buty!) od tego powszechnie akceptowanego musi być od razu linczowany? Ach, durni ludzie. Postękałam, lepiej mi. ;) Za chwilę biorę się z Zenoną za oglądanie "Donniego Darko", tymczasem niżej, klasycznie już pierdoły z mojej padaki i z tumblr'a:






Komentarze

  1. ile stypendium będziesz dostawac? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. satysfakcjonującą ilość, sporo większą niż oczekiwałam c;

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty