czuję wewnątrz, że coś się stanie, mam złe przeczucie, ale skupiam na czymś innym uwagę

Ostatnio przerzuciłam się na hip- hopy, słucham na okrągło "Równonocy" Donatana, Hadesa, a dzisiaj do kolekcji dołączył Bisz. Nigdy nie jarałam się tego typu muzyką, wyłączając Fisza i Łonę, których uwielbiam od kilku lat (w zasadzie Fisza ciężko przyporządkować do jednego gatunku muzycznego). W liceum przez jakiś czas podniecałam się Ostrym i Pezetem, głównie ze względu na to, że chłopak, w którym się podkochiwałam, był ich fanem (nie wierzę, że to piszę). Tak ogólnie to nie ogarniam polskiej sceny hiphopowej, nie wiem, kto się z kim nie lubi i mam to gdzieś, nigdy nie przywiązywałam wagi do takich rzeczy, jeżeli chodzi o moje ulubione zespoły, nie wiem, z jakich ludzi się składają i mam nawet problemy z nazwaniem wokalistów, nie interesuję się ich życiem prywatnym, w sumie do czego potrzebne są mi podobne informacje?
Po dwudziestu godzinach jazdy prowadzenie samochodu wreszcie przestało być dla mnie koszmarem, najwyższy czas, co?
Biorę się za oglądanie "Planety małp", to jedyny film mojego ukochanego reżysera, którego jeszcze nie obejrzałam, ze względu na to, że będąc smarkaczem i oglądając z tatą "Planetę małp" z 1968 zniechęciłam się strasznie do tego filmu, no i słyszałam same niepochlebne opinie na temat burtonowskiej wersji, ale chyba nie mam wyjścia, bo na poniedziałek szykuję prezentację o twórczości Burtona!

Tęsknię strasznie za moim Wieprzkiem.



Komentarze

  1. sprawdź najnowszą płytkę Miousha - Dowód, myślę, że może Ci się spodobać :D
    http://www.youtube.com/watch?v=1OHYf28gjEs&feature=g-u-u

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajajajaj, dobry kawałek! myślę, że zapoznam się bliżej z jego twórczością, btw to facet ma bardzo przyjemną twarz :D

      Usuń
  2. hahah, zgadzam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio słucham radia, tak trochę z przymusu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu z przymusu? ja za radiem nie przepadam, niezbyt wiele tam muzyki, która lubię

      Usuń
    2. Muszę zrobić projekt, a żeby go napisać muszę monitorować dwie wybrane stacje radiowe.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty