you're not as brave as you were at the start

Dzisiejszy dzień upłynął mi na słuchaniu Mumford&Sons, pokochałam ich! Czy tylko w moich okolicach panuje taka mgła? Niżej wrzucam zdjęcia, które zrobiłam około południa z okna mojego pokoju. Uwielbiam mgłę; pamiętam, że na moim starym blogu umieściłam ku jej czci długi, poetycki wpis. Wzbudza we mnie pewien lęk, obserwując widok nią zasnuty, mam wrażenie, że za chwilę z jej oparów wyłoni się coś, czego nie chciałabym zobaczyć, co pewnie jest związane z oglądaniem co jakiś czas "Trzynastego wojownika. A tak w ogóle to niedziela dzień cwela, czyli zdecydowanie zbyt wiele czasu poświęconego przeglądaniu czeluściom internetu i odmóżdżaniu się za sprawą pudelkowych artykułów. Myślę, że chyba czas przygotować się psychicznie do jutrzejszych zajęć, czuję, że to będzie długi dzień.









Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. nie sprostałam zadaniu ujęcia na zdjęciu piękna mgły- a była tak przyciągająca, że nie mogłam oderwać wzroku od widoku za oknem :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty