we will catch the shooting stars on the blackboard night sky

Czuję się tak bardzo niepewnie teraz, chciałabym rozwiać swoje wątpliwości i wiedzieć, po prostu wiedzieć, co będzie dalej. Czy kiedykolwiek będę miała w zasięgu rąk to, czego pragnę? Ciągle buduję zamki na lodzie, a to przecież nie wróży najlepiej... WAKE UP!

Skończyłam wreszcie czytać "Grę o tron", jutro biorę się za kolejny tom, "Starcie królów", jestem wzburzona śmiercią, UWAGA, SPOILER, Drogo i Eddarda, a Joffrey'a nienawidzę z całego serca.

Komentarze

  1. Ja niestety już obejrzałam dwa sezony serialu gra o tron i to trochę słaby moment żeby zacząć czytać ale jeśli tylko ta seria wpadnie w moje ręce zjem ją w całości :) ja tak samo jeżdżę Lką, i na początku moje wrażenia były takie same jak Twoje, ostatnio jeździłam 3 godziny i nic mi nie wychodziło choć tydzień wcześniej było idealnie.Którą już masz godzinę? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie polecam książki! za serial wezmę się wtedy, gdy wszystko przeczytam ;) wyjeździłam około dziesięciu godzin, naprawdę nie wiem od czego zależy to, że raz prowadzi mi się dobrze, a innym razem tragicznie, w każdym razie mój instruktor, podobno cierpliwy i spokojny niczym anioł, krzyczy na mnie czasami, ja to jednak potrafię wyprowadzać ludzi z równowagi. no ale nic, mam zamiar zrobić to prawko! pozdrawiam również ;)

      Usuń
  2. Pierwszy fragment notki brzmi tajemniczo :) Ja czasem miewam dziwne uczucie niepokoju i nie wiem dlaczego, bo nie ma akurat powodu żebym się czymś stresowała lub martwiła. Nie mam pojecia skąd bierze się takie uczucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uchh, taka już jest cecha grafomańskich wpisów ;P może intuicja coś Ci podpowiada, tylko nie potrafisz tego odczytać?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty