I cannot move to my own beat

Po tym, co zapowiada się w tym semestrze, mogę zweryfikować stereotypy dotyczące mojego kierunku studiów- na animacji kultury nie ma tak zwanego opierdalanka się, a domyślam się, że takie opinie krążą wśród ludzi, którzy zrezygnowali z tego kierunku po pierwszym roku lub też mający możliwość poobserwowania studentów tej zacnej specjalizacji, bo zaprawdę powiadam Wam, że sporo z nas wyróżnia się wizualnie, przez co można odnieść wrażenie, że niezbyt poważnie podchodzimy do nauki i że nie wymaga się od nas zbyt wiele. Wiadomo, z niektórymi wykładowcami można dogadać się co do formy zaliczenia przedmiotu i dość często zdarza się, że dostaje się dobrą ocenę jedynie za obecność na zajęciach, ale z reszty trzeba wkuwać, ewentualnie liczyć na łut szczęścia. Ja miałam je podczas sesji letniej, uczciwie mogę przyznać, że niewiele włożyłam wysiłku w przyswojenie sobie informacji niezbędnych do uzyskania przynajmniej trójczyny w indeksie. Byłam podjarana dzisiejszymi zajęciami ze scenografii i technik teatralnych, w następnym tygodniu będziemy uczyć się rysować! Wymaga się od nas kreatywności, co czasami mnie przeraża, z moją niechęcią do publicznych wystąpień. Przytłacza mnie ilość zajęć, mam jednak nadzieję, że szybko się przystosuję do takiego trybu i sesja zimowa mnie zbytnio nie zaskoczy. To tyle mojego, że mogłam sobie pojojczeć. ;)

+ straszny mętlik w głowie
+ creepersy mnie dzisiaj obtarły, ale za nic bym ich nie oddała, a tak btw- zna ktoś może jakiś sposób "zmniejszenia" rozmiaru buta? Bo moje są jednak za duże, a zapiętki przyklejone do buta na niewiele się zdają.
+ wracam do "To", a tak w ogóle to gorąco polecam książkę "Gra o tron"!










Komentarze

  1. http://www.youtube.com/watch?v=eTVYy_xT9CI
    Widziałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, dziękuję! jakie to piękne, aż się popłakałam <3

      Usuń
  2. płyta 6 listopada, nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, czekam z niecierpliwością! cholera, nawet nie wiedziałam, że Hey nagrywa nowy album. mam nadzieję, że reszta piosenek będzie równie piękna jak ta ;)

      Usuń
  3. Animacja kultury? Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie to jest pedagogika, a specjalizacja to animacja kultury. była całkiem ciekawie, nie powiem ;)

      Usuń
    2. Nawet nie wiedziałam, że pedagogika jest łączona z animacją :) Ciekawa sprawa :)

      Usuń
    3. no niestety, ale jest c; początkowo myślałam, że to całkowicie oddzielny kierunek, ale na zmianę było już za późno, myślałam, że jest pokrewny kulturoznawstwu, które chciałam studiować. lubię moje studia, ale przedmioty pedagogiczne zdecydowanie nie należą do moich ulubionych ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty