hey little train, wait for me

Bardzo, bardzo leniwa sobota; przedkładam wylegiwanie się w łóżku pod kocem i z książką nad wszystkie inne przyjemności. ;) Wczoraj obejrzałyśmy z mamą pierwszą część "Insygni", dzisiaj bierzemy się za drugą. A ja tymczasem wrzucam kilka samojebek, głównie z Zenią i trochę muzyki, albowiem jestem dzisiaj tak leniwa, że nie chce mi się wysilać na dłuższy post.

P.S. Czy tylko mnie blogspot szwankuje?





ta czekolada jest tak pyszna i tak wspaniale wygląda, że musiałam ją uwiecznić!




Komentarze

  1. A co ci się dzieje z blogspotem? U mnie czasem w panelu admina niektóre słowa nie są po polsku :)

    Ps. Masz prześliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopia robocza nie chciała się zapisywać i nie można było dodawać postów przez jakiś czas, ale może to tylko chwilowy problem z serwerem c; haha, ja mam źle odmienione niektóre!

      dziękuję bardzo ;)

      Usuń

Prześlij komentarz