you'll hit your target some day

Wino na kamieniu, omnomnom; trzeba korzystać z ostatnich ciepłych wieczorów września. Poczułam się wczoraj jak za dawnych dobrych czasów! Od przyszłego tygodnia zaczynam kurs prawa jazdy i mam nieco mieszane uczucia, chyba zaczynam się denerwować, no ale najważniejsze, że w końcu podchodzę do tego poważnie, zamiast ciągle odkładać coś na ostatnią chwilę... Właściwie chyba i tak to zrobiłam.
Co nieco z moich obserwacji- niektórzy ludzie robią z siebie idiotów na facebooku i innych portalach społecznościowych, zwłaszcza wtedy, gdy są zakochani. Weszłam niedawno na profil znajomego i miałam ochotę rzygać tęczą od nagromadzenia serduszek, buziaczków, zdjęć i całej reszty. W zaiste zabawnych czasach żyjemy, gdy ludzie tak nachalnie obnoszą się ze swoim szczęściem, robiąc z siebie przy okazji kretynów. To samo zresztą dotyczy osób, które o każdym aspekcie swojego życia informują cały świat, jakby nie wiedzieli, że świat obchodzi to tyle co nic, ewentualnie utwierdzając go w przekonaniu, jak bardzo są żałośni. ;) Za najgorsze uważam użalanie się nad sobą publicznie, ciarki mnie przechodzą, gdy myślę o tym, że o moich problemach mogłabym pisać publicznie. Kumpel kiedyś zarzucił mi, że o mnie wszystkiego można dowiedzieć się z mojego profilu na facebooku; uznałam to za mało przekonujący argument; ludzie, których mam na liście znajomych doskonale wiedzą o tym, że moje posty na fejsie ograniczają się do umieszczania muzyki, szyderczych statusów i zdjęć. Zarzucić mogę sobie jedynie to, że robię to raczej regularnie, ale nie mogę się powstrzymać! Tymczasem wracam do "Harry'ego Pottera i Insygniów Śmierci", miłego wieczoru. ;)


Napis na etykiecie wina- dowód na to, że ten trunek jest lekiem!




Tyłek Normana Reedusa, zrobiłam screena podczas oglądania "Świętych z Bostonu 2" ;)


Komentarze

  1. Insygnia<333 wogóle jakie częsci HP przeczytałas w te wakacje?będziesz teraz coś czytać?Studia itd,kurde sama chciałam się zabrac za hp ale mało czasu;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wakacje zawsze czytam wszystkie części HP ;) gdy skończę Insygnia, może przejdę się wreszcie do biblioteki, bo jest jeszcze tyle książek, które chcę przeczytać, a na moich regałach póki co nie ma nic nowego, w najbliższych planach mam zamiar zaopatrzyć się w "Grę o tron". no właśnie, niby wakacje, a też nie przeczytałam wielu książek, ciągle jakieś spotkania, imprezy itd. c;

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty