you ever start to feel that home wasn't your home

Chyba niepojącym powinien wydawać się fakt, że osoba, która powinna mi być bliska, jest dla mnie jednym z najbardziej znienawidzonych stworzeń na świecie. Whatever, dzisiaj mam chyba kulminację negatywnych emocji. Chciałabym już być po licencjacie i zacząć nowe życie we Wrocławiu albo Poznaniu, bardzo! Czuję się zmęczona niektórymi ludźmi; doprowadzają mnie do wściekłości albo w stan konsternacji swoim niezrozumiałym zachowaniem. Czuję się dzisiaj jak rozgoryczona życiem staruszka, jak dobrze, że mam "Harry'ego Pottera"! Przydałoby się nadrobić zaległości w oglądaniu "Resident evil", mam zamiar wybrać się na najnowszą część do kina. ;)

P.S. Właśnie się dowiedziałam, że w drugim sezonie "American Horror Story" zagra Adam Levine!



Za każdym razem, gdy patrzę na to zdjęcie, zastanawiam się jak Hardy doprowadził do porządku ślad po masce Bane'a

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty