the world can be a very big place so be yourself don't get out of place

NIEDZIELA DZIEŃ CWELA; najgorszy dzień w ciągu tygodnia, bo:
a) doprowadzenie się do stanu używalności graniczy z cudem,
b) ogarnięcie się również- ja jestem cały dzień nieprzytomna i czuję się jak w transie,
c) spędy rodzinne wszelkiego rodzaju organizowane są właśnie w ten dzień,
d) w niedzielę człowiek często budzi się z kacem,
e) następnego dnia jest poniedziałek!

Posiedziałam jakiś czas na tarasie z panem Darcy'm i próbowałam poczytać, ale ciągle łaszenie się kota i jego mruczenie skutecznie mi to uniemożliwiło; za chwilę chyba odpalę sobie jakiś film albo pójdę spać, bo nie mogę skupić się na niczym konstruktywnym. Od kilku dni zapadam w sen wcześniej, chyba wreszcie nadszedł czas, żeby przestawić się na normalne godziny funkcjonowania, mimo że będę tęsknić za nocnym trybem życia, no i zaczęłam pamiętać sny, chociaż to jest akurat mało pocieszające, zważywszy na ich treść- śnią mi się apokalipsy zombie, gwałty, koszmarne postaci rodem z horrorów, związki z kobietami i nagromadzenie facetów, na których kiedyś zależało mi mniej lub bardziej w tym samym śnie. Wolę nie interpretować ich sensu. Jakby nie mogły przyśnić mi się fajniejsze rzeczy!




Komentarze

  1. Pan Darcy jest przerozkoszny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebyś wiedziała! a jak mruczy i się przytula, dzisiaj po twarzy mnie lizał nawet c;

      Usuń
  2. niedziela dzien cwela, jakie dosadne i prawdziwe :D za to pan Darcy najlepszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym chyba akurat zgadzają się wszyscy c; pewnie, że najlepszy!

      Usuń
  3. masz coś związanego z HP np rożdżka,zabawki,figurki ? ;Dxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie ;< za czasów, gdy czytało się bravo, miałam plakaty, natomiast teraz czaję się na naszyjnik z Insygniami i ciągle mam nadzieję, że ktoś mnie obdaruje takim na urodziny ;D mam trzy książki związane z HP- "Mugole i magia", "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" i "Quidditch przez wieki" ;)

      Usuń
    2. o też mam fantastyczne zwierzęta,;D a taki naszyjnik wiesz gdzie można kupic?może coś bedzie na allegro...

      Usuń
    3. zapomniałam jeszcze o t-shircie z napisem "keep calm and expecto patronum" c; na allegro są, bo sprawdzałam niedawno ;)

      Usuń
  4. Jedyne co lubię w kotach to właśnie ich mruczenie, ale Twój ma dodatkowo genialne oczy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zbulwersowana, koty to najwspanialsze stworzenia na świecie! :D tak, ma cudownie zielone oczy, uwielbiam je ;)

      Usuń

Prześlij komentarz