SPRZEDAM

Wspomoże ktoś biedną studentkę? ;c

Komentarze

  1. Ja już jestem dawno po maturze, więc będzie ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, tymczasem kaski brak, a tutaj zbliża się wyjazd, coś czarno to widzę ;)

      Usuń
    2. Ja powinnam posprzedawać wszystkie stare ubrania, w których już nie chodzę, a nie są zniszczone. Zawsze trochę kasy by się uzbierało, no i przede wszystkim zrobiłoby sie luźniej w szafie.

      Usuń
    3. ja mam tylko kilka takich szmatek, ale prawdę mówiąc nie chce mi się ich fotografować i wrzucać na ibutik czy inny portal, może kiedyś zbiorę się w sobie, ale taką robotę uważam za strasznie nudną u męczącą. achh, miejsce w szafie zazwyczaj znajduje się po schludnym ułożeniu ciuchów na półkach- co z tego, skoro po miesiącu znowu wypadają po otwarciu drzwi? ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty