see you on a dark night

Ostatnio rozleniwiłam się haniebnie, jeżeli chodzi o pisanie tutaj; odczuwam w tym wpływ nadchodzącej jesieni. A jeżeli mowa o jesieni- moim zwyczajem od kilku lat jest zbieranie kasztanów i upychanie ich w kieszeniach płaszcza, kurtki i na dnie torby; w zeszłym roku zauważyłam jednak, że kasztanów mamy jak na lekarstwo, tak samo jest w tym sezonie. Chyba nieco mnie to niepokoi. c; W czasie wakacji zaprzestałam mojej dość częstej praktyki buszowania po lumpach, zatem doszłam do wniosku, że czas to zmienić- wczoraj wróciłam do domu z torbą i neonowym szalikiem, a dzisiaj ze swetrem. ;) Trzeba przygotować się na nadchodzące chłody, ot co. Aktualnie moją ulubioną formą spędzania czasu jest leżenie w łóżku pod kocem, z wysoko umieszczoną poduszką pod plecami albo głową, z kubkiem gorącej herbaty i książką w dłoniach.
Tymczasem dzisiaj leczę lekkiego kaca, wczoraj skonsumowałyśmy pewną ilość wina, a później kilka drinków w x-demonie (to tak z okazji moich przedwcześnie obchodzonych urodzin). A urodziny mam dwudziestego piątego września, szczerze mówiąc z roku na rok pragnę, żeby czas płynął wolniej i nie przybliżał mnie do tej daty, fuj! Pocieszam się myślą, że dwudziestego ósmego września będę szaleć we Wrocławiu.
Kilka dni temu, gdy usiłowałam zasnąć, wpadł mi do głowy kolejny pomysł na tatuaż- na chwilę obecną mam w planach zrobienie trzech; myślę, że ojciec w końcu będzie chciał wyrzucić mnie z domu. ;)
I cóż ja miałam tutaj jeszcze napisać- między innymi to, że żal mi niektórych ludzi z powodu ich przerażającej wręcz naiwności. Ludzie, nie dajcie się omamić "miłości"; obserwuję właśnie, jakie niektórzy ludzie ponoszą konsekwencje zaślepienia uczuciem i wmawianiem sobie, że to ten/ ta jedyny/ jedyna. I to jest straszne, naprawdę. Mam nadzieję, że ja nigdy nie popełnię takiego błędu.






Komentarze

  1. haha co to za film(te ostatnie kadry -zdjęcia) ?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.filmweb.pl/film/Rocky+Horror+Picture+Show-1975-1462 <33333 POLECAM!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty