keep your old and wasted words

Obejrzałam dzisiaj dwa ostatnie odcinki piątego sezonu "True blood" i moja nienawiść do Billa zwiększyła się kilkukrotnie, a myślałam, że gorzej już nie będzie! Czekam zatem z niecierpliwością na kolejny sezon, w końcu to tylko dziesięć miesięcy... Tymczasem październik jest miesiącem, w którym wychodzą kolejne sezony innych seriali, a mnie najbardziej interesują "American horror story", "The walking dead" i "Supernatural". Chciałabym jeszcze napisać, że tęskno mi trochę do mojej wspaniałej uczelni, czuję, że wrzesień szybko minie i znowu zaczną się posiedzenia Loży Szyderców na korytarzu UZ-u. Miałam wrzucić tutaj fragmenty niektórych rozmów z Patrycjałkę, ale chyba sobie daruję, coby nas obu zanadto nie skompromitować. Niedawno do mojego pokoju próbował wlecieć nietoperz, powinnam oczekiwać nadejścia Draculi?

Zdjęcie mojej wspaniałej jajecznicy, skriny z TB i foteczki z internetów, enjoy:






Komentarze

Prześlij komentarz