OGŁOSZENIE!

Moje znajome w ciągu dwóch tygodni muszą znaleźć współlokatorów do mieszkania we Wrocławiu od września, poszukuje ktoś lokum? Mają do zaoferowania pokój dwuosobowy z wyjściem na balkon, w centrum miasta na Skwierzyńskiej. Opłaty na jedną osobę wynoszą 500 zł; w skład mieszkania wchodzą dwa pokoje, kuchnia z jadalnią, łazienka, przedpokój, balkon i piwnica. Mieszkanie jest bardzo fajne, miałam okazję kilka razy spędzić w nim weekend. ;) Polecam Kamilę i Justynę jako współlokatorki, są bezproblemowymi i sympatycznymi dziewczynami; jeśli ktoś jest zainteresowany, niech da mi znać w komentarzu. ;)



Komentarze

  1. 500 zł.? Zazdroszczę wam takich cen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że to nie jest zbyt wygórowana cena za mieszkanie w centrum, zwłaszcza, że warunki są naprawdę świetne

      Usuń
    2. Własnie o to mi chodzi. U nas nawet obrzeża są kilka stów droższe.

      Usuń
    3. a gdzie mieszkasz? z tego co słyszałam od znajomych, wynika, że im bliżej stolicy, tym jest drożej

      Usuń
    4. uuuu, to grubo. c; czyli wychodzi na to, że nawet pokój dzielony z inną osobą wychodzi znacznie drożej? cieszę się, że nie studiuję w stolicy :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty