you know I don't look to get caught

Znowu jest zbyt gorąco na wychodzenie z domu, boże, boże, tak bardzo chcę już być w Łagowie! Dzisiaj miałam obrzydliwy sen z pająkami w roli głównej- śniło mi się, że ktoś rzucił na mnie ich gniazdo, które przypominało ul pszczół... Bez komentarza; ohydne, duże pająki chodziły po całym moim ciele, a ja bezskutecznie próbowałam się ich pozbyć. Uchhh, na samo wspomnienie przechodzą mnie ciarki. Jutro widzę się z Nierządnicą i Zdzirką. <3 Święta Trójca będzie w komplecie! A te cudeńka będą moje:

Komentarze

  1. kolejne buty klauna :* pewnie pająki śniły ci się przez seans HP- Ronald i jego wrzaski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejne buty klauna :* pewnie pająki śniły ci się przez seans HP- Ronald i jego wrzaski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie pasowałyby do Ciebie, jesteś mistrzem w doprowadzaniu ludzi do płaczu ze śmiechu ;> a możliwe, uchhh, ohydny sen!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty