through the wall he threw me, I know he'd never hurt me

ZAPISAŁAM SIĘ NA KURS PRAWA JAZDY; odkąd skończyłam osiemnaście lat, obiecałam sobie, że zrobię prawko, ale zawsze to odkładałam, teraz jednak mam motywację, no i rok 2012 jest ostatnim, kiedy mam szansę tego dokonać! Zaczynam dziesiątego września i mam nadzieję, że wszystko uda mi się ogarnąć w krótkim czasie.
Wczoraj listonosz przyniósł mi paczkę z case'm na mój telefon, wreszcie! W tym tygodniu mam dość napięty "harmonogram" i niezbyt wiele czasu spędzam w domu; to dobrze, nie mam czasu myśleć o niektórych rzeczach. Dobija mnie laptop, zwiesza się kilka razy dziennie i jeszcze gdy pomyślę o wrześniowych wydatkach, robi mi się słabo. ;c




Komentarze

  1. http://www.youtube.com/watch?v=rEnKGGmUnHo&feature=related !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz