I want to forget, I want lights to blind me, I want beat, want to disappear

Obserwuję ludzi i nie mogę posiąść się ze zdumienia, jak bardzo niektórzy są... głupi. Głupota wypływa im wszystkimi otworami ciała, a wszystko przez to jak bardzo są naiwni, zaślepieni i głusi na sygnały, które pozwoliłyby im poznać prawdę. Nie twierdzę, że jestem najmądrzejszym człowiekiem na świecie, ale litości... Niektóre rzeczy są tak oczywiste!

Uciekam po raz kolejny, odkąd pamiętam jakiekolwiek próby naruszenia mojej niezależności skutkują tym, że odsuwam się od człowieka. Nie cierpię osaczania mnie przez danego osobnika i jego stałej obecności. Nie zniosę tego, na samą myśl, że ktoś w jakimkolwiek stopniu miałby mnie kontrolować i wymagałby ode mnie zobowiązań, które byłyby dla mnie niekomfortowe, przechodzą mnie dreszcze obrzydzenia. Nie wiem czy kiedykolwiek to się zmieni, ale przeczuwam, że jeszcze nie spotkałam na swojej drodze osoby, która potrafiłaby to zmienić. A może pan K. miał rację, mówiąc, że jestem jak chorągiewka na wietrze? Czasami wydaje mi się, że jestem w pewien sposób upośledzona emocjonalnie.

Muszę spieszyć się z czytaniem "Zakonu Feniksa", mama mnie dogania!



Komentarze

  1. na jakich stronach najlepiej ogladac anime?bo na kreskowkach wprowadzili jakiś szajs i nie da się ogladac;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja oglądam na http://www.anime-shinden.info kreskowka.pl i http://kreskowki.fani.pl kiedyś jeszcze na anime-info, ale chyba zamknęli stronę czy coś. kiedyś oglądałam też na http://www.kreskoweczki.pl/, ale tam nie ma wielu animców albo brakuje epów. na której nie da się oglądać? na którejś przeze mnie wymienionych? u mnie wszystko śmiga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grasz czasem?;D Znasz jakieś dobre giry np simsy i wiesz skąd mogę ściągnąc?
    Ps Ciekawi mnie jaki masz głos haha,blog mega ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że gram! czasami tak maniaczę, że gdy w końcu się ocknę, okazuje się, że grałam całą noc o_O lubię simsy, za to moja padaka niekoniecznie, więc długo nie pograłam. ;c mam słabość do HP3 i 4 <3 o, i lubię krwawe jatki w stylu BloodRayne, grałam w obie części i mimo, że dwójka jest bardziej rozbudowana, więcej bossów i bajerów, jedynka ma lepszy klimat, robienie krwawej sieczki z nazistów, omnomnom; polecam też "Księcia Persji- Piaski czasu", dobry jest rzecz jasna "NFS underground2" (sentyment z dzieciństwa) i Alice Madness. zazwyczaj gry ściągam z torrentów, http://tnttorrent.info/ albo z darkwarez.pl ;)

      nie przepadam za swoim głosem, za każdym razem, gdy oglądam nagrania z imprez, odnoszę wrażenie, że mówię przemądrzałym tonem, ewentualnie maxxx ironicznym + wada wymowy, haha

      dziękuję bardzo, miło mi za każdym razem, gdy czytam takie rzeczy :D

      Usuń
    2. to jeszcze raz ja xD jestem zielona jeśli chodzi o sciąganie tottentów,moglabys mi wytłumaczyc jak sciągnac grę? np simsy przykładowo,co dokładnie robic z tymi plikami? ;((

      Usuń
    3. przede wszystkim musisz mieć zainstalowany program do ściągania torrentów ;) ja używam od dłuższego czasu uTorrent i jestem z niego bardzo zadowolona, pliki szybciej się ściągają. gdy wchodzisz na torrenty, przy interesującym Cię pliku masz coś takiego jak "Pobierz torrent", klikasz i wtedy wybierasz "otwórz za pomocą" i chodzi tutaj właśnie o ten program. ;) co do plików, to dość ciężka sprawa, tzn. są gry, kiedy po rozpakowaniu w folderze znajduje się instalka i wystarczy tylko ją kliknąć, żeby rozpocząć proces instalacji, ale niektóre trzeba otworzyć za pomocą takich programów jak np. VirtualCloneDrive albo Daemon; dla mnie to jest trochę wyższa szkoła jazdy i nie zawsze mi to wychodzi. c;

      Usuń
    4. no wlasnie takie najgorsze;| a na dodatek wszystkie są juz nieaktualne.....tzn simsy które chcialabym sciagnac i nie mogę bo np link jest nieaktualny;( kurdee

      Usuń
    5. a które chcesz? dwójkę? ten torrent działa http://tnttorrent.info/torrent/The_sims_2_437737

      Usuń

Prześlij komentarz