I want back my ignorance and bliss; I think I’ve had enough of this

Urodzinowa impreza zaliczona; tak dawno już nie piłam już Fresco! Dostałam dzisiaj rower i razem z kumplem planujemy stuningować nasze chabety; czuję, że to będzie dość czasochłonne zajęcie. Miałam co nieco zachomikować i w ogóle mi nie wychodzi; tutaj impreza, tam kino- zamierzam oszczędzić na alkoholu, nie żebym ostatnimi czasy często imprezowała, ale gdy już się to zdarzy, cóż, kabonę tracę zdecydowanie zbyt chętnie, a jeżeli chodzi o ilość alkoholu, hmm... Sami wiecie, o co chodzi. Widziałam przed chwilą spadający meteoryt i mimowolnie pomyślałam życzenie, po chwili zganiłam siebie za własną głupotę; w takich momentach okazuje się, czego podświadomie pragniemy mimo ostrzeżeń instynktu.
Ciągle czytam HP i ciągle się jaram! I zamierzam od jutra, dzisiaj właściwie rzucić fajki, w paczce zostały mi ostatnie dwa, wish me luck. I tak w ogóle miałam nadzieję, że dzisiaj, nieco sponiewierana winem pójdę szybko spać, ale niestety rozmowy na fejsbukowym czacie i przeglądanie czeluści internetów sprawiły, że wytrzeźwiałam. I sen sobie odszedł, daleeeeeeeko! Im bliżej roku akademickiego, tym później chodzę spać, zdarza mi się nie przespać całej nocy i padać jak mucha o siódmej rano, dżizas! A co do much- często jakaś sucz wleci mi do pokoju, bzyczy nad uchem (jakby nie mogła polatać sobie w innej części pokoju) i skutecznie budzi, a moje rzucanie swojskimi kurwami wcale jej nie odstrasza. ;c

Dzisiaj trochę muzyki, co jakiś czas sprawdzam, co poleca mi lastfm i rzadko kiedy jestem rozczarowana. ;) Ciekawa jestem czy ktoś z czytających mojego bloga podziela chociaż w części mój gust muzyczny. Zazwyczaj jest tak, że gdy rozmawiam ze znajomymi o muzyce, której słucham i podaję przykładowych wykonawców, wytrzeszczają oczy. Ach i jeszcze nowy kawałek z mającego się ukazać albumu P!nk- jeżeli chodzi o typowo komercyjną muzykę, ona jest moją faworytką, od dziecka utożsamiałam się z wieloma jej tekstami, które może nie są głębokie, ale jakże dosadne. A ten kawałek bardzo przypadł mi do gustu!

A teraz dzisiejsze odkrycia lastfmowe:

Komentarze

Popularne posty