take me anywhere, take me there

Może mnie po prostu nie ma? Przecież nawet sama nie wiem, czego ja właściwie pragnę. Głowę mam pełną pytań i nie umiem znaleźć ani jednej odpowiedzi. To pewnie dlatego, że nie żyję naprawdę. Żyję we śnie.

Dziwny mają na mnie wpływ książki Musierowicz. Całe życie buduję wokół siebie skorupę, która pozwala bronić mi się przed całym światem i uczuciami, tymczasem czytając o losach Borejkówien na skorupie tej pojawiają się rysy, a ja jestem wzruszona do głębi i całkowicie się rozklejam, i pojawiają się w moim umyśle dziwne pragnienia. Dzisiaj sięgnęłam po "Sprężynę" i przeczytałam tę dedykację... Brakuje mi Ciebie, chciałabym, żeby było tak jak wcześniej, przez tamte kilkanaście poprzednich lat. Czy to da się kiedyś naprawić? A może to ja przesadzam? Czuję się tak, jakby serce pękło mi na pół.

Przeklęta godzina trzecia w nocy i pełnia Księżyca.

Komentarze

  1. Pewnie wiesz i pewnie ogladałas-alee HP będzie w pt na tvn;D i za tydz też ;D hahaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się składa, że mam wszystkie części HP w hd, no i nie oglądam telewizji ;) ale dzięki za info ;p

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty