suck my dick, kiss my ass

Pogoda zdecydowanie ssie, jest zbyt gorąco na cokolwiek; czy tylko ja wychodzę z domu po zmroku, gdy jest nieco chłodniej? Napiłabym się zimnego desperadosa albo tequili. ;c Doszłam do wniosku, że najbardziej optymalna temperatura panuje o piątej rano. Przedwczoraj skończyłam oglądać "American horror story", polecam, nieźle pokręcony serial, czekam na drugi sezon! Przed chwilą skończył mi się ściągać kolejny, "Once upon a time", biorę się za oglądanie, coby zacnie kontynuować wakacyjne nolifowanie. Gaaaaaasz, kiedy ja ostatnio byłam na jakiejś imprezie?


Komentarze

  1. to Twój tattoo?! :D

    no to jeszcze lepiej z ta znizka :D na reklame do wro, ale ludzie mi tego bólu nie nadrobia i probuje w przyszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój, mój, zrobiłam 30 marca :D będziesz poprawiać maturę czy coś? c; pewnie, nie poddawaj się, ja mam w planach zrobić magistra we Wro albo Posen :D

      Usuń
    2. Pn/?dawaj na pifkoo ;)

      Usuń
    3. Posen- Poznań, o to Ci chodziło? c; najpierw muszę wiedzieć, kim jesteś ;>

      Usuń
  2. będzie 2 sezon AHS?!
    tw. faajny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pierwszego października w USA ma zostać wyemitowany pierwszy odcinek drugiego sezonu ;)

      dziękuję ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty