solitude, I'm doing fine

Byliśmy dzisiaj na "The Dark Knight Rises"; EPICKI FILM! Serdecznie polecam, Nolan oraz aktorzy i cała reszta ekipy filmowej stanęli na wysokości zadania i godnie zakończyli całą trylogię! Jestem zachwycona rolą Hardy'ego, Bane w jego wykonaniu przeraża siłą i inteligencją, w przeciwieństwie do Bane' z "Batmana i Robina", który jest bezmózgim osiłkiem na sterydach. Cały seans siedziałam ze spiętymi pośladami i aż brzuch mnie rozbolał z wrażenia!

Dzisiaj urodziny obchodzą J. K. Rowling, STO LAT! Dziękuję Wam za odmienienie mojego życia. <3 Za kilkanaście godzin robimy sobie z Domcią całonocny seans HP, wreszcie!



Komentarze

  1. Aleksandro,przychodzę Ci oznajmić,że wczoraj z kuzynek obejżelismy 1 i 2 cz. batmana ,a w srode idziemy do kina :D od razu pomyslalam o Tobie ;D wprawdzie,az taka fanka sie nie stalam jak Ty, aleee 2 cz. bardzoo emocjonalna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cooooooo, dopiero to widziałaś! o zgrozo, jak tak można! :D ja na dwójce beczałam jak nie wiem, zresztą wczoraj też się popłakałam, warto pójść na ten film! <3

      Usuń
    2. bo to niezupełnie moj typ filmowy :D az dziwne ,ze ogladnelam,na jedynce sie wynudzilam szczerze mowiac,ale dwojka juz na mnie podziałała :D

      Usuń
    3. przez jedynkę czasami dość trudno przebrnąć, zwłaszcza wtedy, gdy Bruce przechodził to szkolenie w górach ;c ja chyba sobie obejrzę niedługo jeszcze raz obie części, bo dawno ich nie widziałam :D to zobaczysz, jak podziała na Ciebie trójka! ani chwili nudy :D

      Usuń
  2. batman początek, mroczny rycerz i to aaaaachhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mimo to i tak wolę "Batman" i "Batman returns" Burtona, uwielbiam tego reżysera, który jest mistrzem szydery i bezczelnie wyśmiewa ludzkie przywary, przez co jego filmy bywają groteskowe, tak jak jego interpretacja Batmana. ;) i są przede wszystkim magiczne, takie baśniowe! uwielbiam klimat, jaki potrafi stworzyć, no i muzyka Elfmana i cała reszta! <3 Mroczne Rycerze Nolana są za to bardziej realistyczne i brutalne, bardzo widowiskowe, co oczywiście też jest zaletą; śmiem twierdzić, że kreacja, jaką stworzył Hardy stawia na równi to, co zrobił Ledger, a może nawet ją przewyższa.

      Usuń
  3. Burton jest wspaniały! Kocham jego filmy, Edward Nożycoręki- jeden z moich ulubionych. Alicja w krainie czarów moja ulubiona "bajka" z dziecinstwa dwa lata temu znow ekranizajcka-spelnienie marzen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo ;) uwielbiam Burtona za jego styl, wyobraźnię, klimat, jaki potrafi stworzyć, poczucie humoru- za wszystko! a jego animacje poklatkowe! czekam z niecierpliwością na "Frankenweenie", premiera dopiero w grudniu ;(

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty