keep calm and expecto patronum

Dzisiejszy dzień obfitował w sporo wydarzeń, czasami nie mogę wręcz nadziwić się, jak bardzo roztargniona jestem i ile wpadek mogę zaliczyć w ciągu jednego dnia. c; Pani doktor narzuciła narzuciła mi dietę, raczej nie jest zbyt rygorystyczna, ale ciężko będzie odzwyczaić się od dawnych nawyków żywieniowych, za dwa miesiące mam przyjść na badania, kontrolę i receptę na kolejne tableteczki, mniejszą albo większą dawkę ;__; Nie lubię starych, śmierdzących bab, które uważają, że wszystko im się należy. Nie lubię też jechać rowerem do domu i trafić na burzę, której okropnie się boję, na strefie w dodatku, przemoknąć do kości, gdy jest zimno i nie lubię, gdy za moimi plecami blisko walnie piorun, prawie zleciałam z roweru z wrażenia + mam teraz traumę. :C A niedawny epizod kwalifikuje się do kategorii, która jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. :)
Przyszła dzisiaj paczka <3



Behemot
Voldzia

Komentarze

  1. Voldzia <33333
    pizza, chce teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, teraz to imię pasuje mi do niej idealnie!
      zamawiaj i wsuwaj, mi aktualnie na samą myśl o jedzeniu chce się wymiotować :C

      Usuń
  2. Pizza chyba zaraz zamawiam ;)mmmniam a wogole to zakochałam sie w bluuuzce!!!skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę zatem smacznego c; z allegro :D

      Usuń
    2. jest jeszcze na allegro?...;(

      Usuń
    3. wpisz w wyszukiwarce allegro "keep calm" ;) ja mam w planach zamówić sobie jeszcze dwie c;

      Usuń
  3. ostatnia pizza w tym sezonie ? co za dieta ?

    współczuje z tym piorunem, tylko nie mów ze to ten najgłosniejszy i najjasniejszy był !!!! masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnia może nie, ale ostatni raz jadłam kilka miesięcy temu i tak mi się zachciało <3 nie mam diety, w której ustalone jest, co mogę jeść, a co nie, tylko pewne hmm, nawyki, okazało się, że mam niedoczynność tarczycy =='

      tak, ten, piorun walnął w dom w Otyniu i zrobił dziurę w dachu, widziałam c;

      Usuń

Prześlij komentarz