in my mind I hear the song, its playing while im dreamin'

NIEDZIELA DZIEŃ CWELA; nie cierpię tego dnia! Dzisiaj Klaudia znalazła na mojej głowie siwy włos (pierwszego znalazłam kilka miesięcy temu), to trochę przerażające, że mając dwadzieścia dwa lata zaczynają siwieć mi włosy. Podobno to oznaka intensywnego stresu- podsumowując ostatnie lata stwierdzam, że owszem, mam wiele powodów do denerwowania się, ale przecież to reguła, każdego człowieka życie doświadcza mniej lub bardziej. Mnie ostatnio zdecydowanie bardziej. Nie mam zamiaru się nad sobą użalać, to już od dawna nie jest w moim stylu. Trzeba chodzić z głową podniesioną wysoko i nie poddawać się przeciwnościom. ;)

Zarezerwowałam bilety i jutro jadę do kina na "The dark knight rises!"
Kilka zdjęć moich dwóch kochanych gadzin- Zenony i Świniora <3










Komentarze

  1. Fanko anime,lubiłaś Pokemony? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też pytanie, jasne, że tak :D ostatnio nawet zastanawiałam się czy nie obejrzeć ich jeszcze raz :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty