if I'm lost please don't find me if I drown let me sink

Spontaniczne nocne przejażdżki samochodem zawsze spoko, zwłaszcza straszenie cykorów opowieściami rodem z horrorów, jestem w tym mistrzem! Dzisiaj byłam w galerii i w końcu udało mi się zaopatrzyć w słuchawki do telefonu, case'ów na mojego samsunga dalej nie ma, zaczyna ogarniać mnie rezygnacja z tego powodu ;c Informuję uprzejmie, że w Glitterze jest promocja -70% na wybraną biżuterię, można nieźle się obłowić, kupując za grosze. c; Popłynęłam z prądem i kupiłam hairfucuffa, dokładnie takiego jak chciałam, jednak dopiero w domu zorientowałam się, że brakowało do niego gumki, haha, ale problem już rozwiązałam. Przydałoby się zaktualizować playlistę w telefonie, bo niedługo Krowa przyjeżdża i jedziemy na kanał! Tymczasem kończę mój wywód, bo znowu zaczyna grzmieć, to już staje się nudne, serio ;___;



Komentarze

  1. Jak wsadziłaś gumkę do tego kółeczka ;>
    zastanawiam się co zrobic jak moja gumka pęknie, a szkoda wyrzucać tylko z tego powodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co Ty, co Ty, nie wyrzucaj nawet wtedy! haircuff trzyma się na włosach nawet bez gumki, ale ok, zrobiłam zdjęcie: http://desmond.imageshack.us/Himg534/scaled.php?server=534&filename=img7771r.jpg&res=landing związałam czarną nitką, ale to rozwiązanie jedynie chwilowe, skombinuję chyba jakąś żyłkę i powinno być trwalsze c;

      Usuń
    2. Haha ja chciałam opiłować trochę i wsadzać na chama nowe gumki ;D glupio to zrobili, mogłoby byc otwierane to kółeczko, wiadomo przeciez ze po pewnym czasie gumka się zużywa

      Usuń
    3. hahah, na to nie wpadłam :D to kółko pewnie by się złamało c; ja zastanawiałam się nad zorganizowaniem sobie lutownicy c; no głupio, głupio, ale pewnie nikt nie zakładał, że można nosić to długo i często, bo fashionistki np. pewnie szybko nudzą się takimi rzeczami (nie żebym szydziła)

      Usuń
    4. zresztą jeżeli chodzi o h&m nie ma co się łudzić, że ich produkty są wysokiej jakości, ja np. już nigdy więcej nie kupię tam butów :c

      Usuń
  2. Oj botów NIE a kozaków to już w ogóle. No, ale wiadomo nie kupuje się na co dzień gumki za 15 zł więc mogliby się postarać z tym. hahha bo ja mam zamiar nosić to często, nawet mój chłopak pochwalił "to coś metolowe" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie jakiś czas temu kupiłam sobie w h&m te trampki na platformie, rozwaliły się po miesiącu ;c gumkę jeszcze da się jakoś doczepić, ale zastanawia mnie czy to całe zapięcie się w końcu nie poluzuje i nie przestanie się trzymać włosów c; haha, to dobrze, faceci często nie pochwalają takich udziwnień :D

      Usuń
  3. OBY NIE! W h&m można kupić fajne t-shirty i sweterki to na pewno aaaa i oczywiście gumeczki hahha zawsze kupuje tą taką "pakę" i mam na rok zapas;D. Spodnie odradzam, jakiś rok temu kupiłam mój rozmiar i rozciągnęły się po miesiącu noszenia, wyglądają teraz jak worek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do t-shirtów i sweterków się zgodzę, jeżeli chodzi o spodnie- kupiłam dwie pary, szybko się sprały, w dodatku szew mają jakiś kiepski i materiał szybko się rozchodzi c; ale dżinsy są całkiem spoko, mam szorty od jakiegoś czasu i jestem z nich zadowolona ;)

      Usuń

Prześlij komentarz