I saw something sitting on your bed

Czytanie HP do piątej rano zawsze spoko, coraz później chodzę spać, ciekawa jestem czy zdążę przestawić się na normalne godziny do rozpoczęcia roku roku akademickiego. ;c Doszłam do wniosku, że mam obsesję na punkcie swojego telefonu- dzisiaj po południu śniło mi się, że porysowałam wyświetlacz i byłam wściekła *Malcher materialista*

Z serii "błyskotliwe przemyślenia Malcherka"- gdybym była naukowcem, wynalazłabym:
- napoje gazowane skutecznie redukujące cellulit,
- chipsy powodujące wstrząsające chudnięcie brzucha i okolic,
- czekoladę, która odkładałaby się w cyckach,
- fast-foody modelujące talię i nogi na całej długości,
- lody zapobiegające tworzeniu się rozstępów oraz ostatecznie likwidujące te już powstałe,
- makarony poprawiające stan cery

i jeszcze kilka innych rzeczy bym wymyśliła!

A tu kilka głupich fot, gdy ktoś robi mi zdjęcie albo robię sobie samojebki, nigdy nie wiem co mam zrobić z rękami. c;

I jeszcze informacja dla fanów Daniela Radcliffe'a- skończył dzisiaj dwadzieścia trzy lata! Sto lat!



Komentarze

  1. lubię twoje brwi, twojego gryzoniaa i twoją pizzę z poprzedniej notki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* pizza była pyszka, a Zenia pozdrawia z czeluści swojej klatki! jak tam wakacje? :D

      Usuń
    2. Mój trójnogi chomik Frank pozdrawia Zenie :* :D
      w sumie to chyba się dopiero zaczną. w sobotę idę na reggae day, niebawem na hip hop na zywca ,takze mam nadzieje ,ze wszystko przebiegnie pod znakiem milych koncertow ;d a Twojeee?

      Usuń
    3. masz trójnogiego chomika? o; uchh, farta masz z tymi koncertami, na moim zadupiu nigdy nie ma nic ciekawego :C chodzę spać o szóstej rano, wstaję o 12 albo 13, siedzę przed kompem i czytam, w sumie nie narzekam :D niedługo mam zamiar wybrać się do kina na nowego Batmana, nie mogę się doczekać :D

      Usuń
    4. tak na 3 łapki, takiego juz kupilam,a wlasciwie uratowalam przed pozarciem weza ! ! !
      no tak Ty fanka batmana ! niczym moj brat ;d
      typ nocny jestes ,tez tak mialam swego czasu,ale jakos sie juz przestawilam ;d

      Usuń
    5. jak to uratowałaś przed pożarciem? o; w sklepie wąż przymierzał się do posiłku, a Ty go mu wyrwałaś? ;>
      haha, Twój brat pewnie jest nastolatkiem? :D w sumie to nie znam osób w moim wieku, które też jarałyby się Batmanem D;
      a ja właśnie nie potrafię! nawet podczas roku akademickiego chodzę spać średnio o pierwszej, drugiej i jestem w dzień nieprzytomna, teraz sobie wszystko odbijam, noc to zdecydowanie moja pora <3

      Usuń
    6. nie,nie,pan zamykal sklep i powiedzial mi to oficjalnie,ze nakarmilby nim weza,gdybym go nie wziela... :/
      moj brat ma 24 lata :D , lubi batmana :D

      Usuń
    7. oj, biedny chomik :C dzikusek z niego czy się oswoił? c; no proszę, większość moich znajomych uważa, że jaranie się Batmanem to dziecinada ;c

      Usuń
    8. dzikusek raczej ;D ale jest taki słodki i energiczny jak na 3 łapy haha. wwłaśnie też wczoraj byłam świadkiem jak moj brat i jego dziewczyna sie spinali na temat batmana ,tak bronił zawziecie ;D

      Usuń
    9. chomiki potrafią być słodkie, wiem, bo miałam dwie siostry :D no i bardzo dobrze, że bronił, ja zawsze cisnę po ludziach, którzy ośmielają się obrażać Batmana, a gdy robią to z HP, jest koniec świata o;

      Usuń
  2. o jaaa dobrze by było ;( ja dzisiaj zjadłam batona,prawie pół czekolady milki(!) i małą paczkę chipsów +lód (!) oprócz tego inne posiłki ;> omg masakra,mogę jedynie się usprawiedliwiać tym że za dwa dni mam okres haha ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ma być dużo? ja miewałam dni, kiedy potrafiłam wciągnąć o wiele więcej takich rzeczy, mam nadzieję, że te dni już są za mną ;c ja dostałam jakoś przed godziną, mam taki nastrój, że mogłabym kogoś zabić ^^ żyjmy nadzieją, w USA podobno wynaleziono nutellę odchudzającą c;

      Usuń
  3. fajny pokój ,barbie z tyłu:D http://2.bp.blogspot.com/-sCue04tqD7w/UA1uzkWbATI/AAAAAAAAAmU/jEPrdTQ1aI4/s1600/hp.JPG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) hahaha, czekałam, aż ktoś zwróci uwagę na Barbie, pamiątka z lat dziecinnych, resztę, w tym Barbie blondi i Kena z bachorem pod wpływem szantażu wymusiły ode mnie dawne znajome c;

      Usuń
  4. szkoda że ja nie zostawiłam sobie na pamiątke barbie;( ehh jutro sobie kupię,taką wypasioną ha;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, obecne lalki barbie nie są już takie fajne jak kiedyś!

      Usuń
    2. właściwie to ja nie przepadałam za zabawami z lalkami barbie, wolałam bawić się samochodami albo grać na pegasusie :D

      Usuń

Prześlij komentarz