find him in the bat's mouth

Nie ma to jak wstać o ósmej rano, pokręcić się przez kilka godzin, a później przespać pięć godzin w ciągu dnia i to snem tak mocnym, że nie słyszy się nawet dzwoniącego telefonu. c; Dzisiaj dwie godziny zasuwałyśmy z kijkami, myślę, że całkiem niezły czas jak na moje możliwości, jutro mam zamiar wykombinować jakieś rolki czy coś. Zastanawiam się nad kupnem creepersów, konkretnie tych:


W związku z tym mam pytanie czy ktokolwiek z czytających ten wpis miał kiedyś na nogach creepersy z tak wysoką podeszwą i czy są one wygodne? No i jak przedstawia się sprawa z pielęgnacją tego "futra"? c; Mam do niego mieszane uczucia szczerze mówiąc.
A tymczasem wracam do książki, gdy skończę ją czytać, biorę się za HP. ;)

Komentarze

  1. z kim tak zasuwasz?moim znajomym się nie chce ruszyć dupy;( aaa gdzie takie cudaśne creepersy można kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze znajomą, zasuwamy tak we dwie ostatnio c; co do nordic walkingu, najlepiej znaleźć sobie kogoś do towarzystwa, bo chodzić samej/ samemu strasznie się nie chce, chyba że ma się słuchawki w uszach :C

      ebay.com albo http://www.creepers.pl/?in=kolekcja&opcja=demonia ;)

      Usuń
  2. nice blog. please visit also mine and tell me what you think <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. "futerko" po dłuższym noszeniu traci na jakości i wygląda brzydko. Lepiej kupić czarne proste i nie martwic się deszczem itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam, co za smuteczek :C zastanawiam się jeszcze nad tymi, ale w sumie nie mam pewności czy to jest zwykły zamsz czy też to futro nieszczęsne c; http://www.ebay.com/itm/DEMONIA-Creeper-202-Womens-Alternative-Platform-Faux-Fur-Gothic-Shoe-Sz-/400304383168?pt=US_Women_s_Shoes&vti=US+Shoe+Size+%28Women%27s%29%0910&hash=item5d340024c0

      Usuń
  4. these pictures are amazing as always! you are super! i like your blog so much!
    Take a look to mine, and tell me what you think! i care! and if you like it, what about follow each other?
    i wait for you darling!
    kiss kiss
    Miriam stella

    fashion blogger italiana
    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widzę opcja kopiuj wklej pomocna przy spamowaniu wciąż jest na czasie!

      yeah, sure, I love your blog too, I'll start follow you right now!
      xoxo

      Usuń
  5. HELLO BITCH NICE BLOG <3333333333333333

    :D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you very much! welcome to my blog! <3333
      haha, co za szydera! *;

      Usuń
    2. :D ahahaha. nie dodawaj wiecej takich palcuf jak jem obiad ok ?:( :D wiele rzeczy mnie nie odraza, ale to mnie totalnie pokonalo : D

      Usuń
    3. hmmm, następnym razem, gdy będziesz przeglądać mojego bloga, proponuję nic nie jeść, albowiem lubię takie ohydki i drastyczne widoki ;> mnie aż ciary przechodzą, gdy patrzę na to zdjęcie :C

      Usuń
    4. mnie mało co rusza,ale to mnie zmiażdżyło :D jak lecą wakacje?

      Usuń
    5. to chyba muszę jakieś mocniejsze zdjęcie znaleźć :C szybko lecą, już prawie połowa lipca o; obijam się, czytam sobie HP i zarywam noce :D a tam? :D

      Usuń
    6. ja robie praktyke w sekretariacie , jem jak swinia ,ogladam filmy, czytammmmm w koncu moje ksiazki <3 i troche podrozuje :D mam zamiar w koncu w melanz pojsc,ale jakos sie zabrac nie moge :D

      Usuń
    7. hahaha, ja też jem jak świnia, chociaż ostatnio staram się ograniczać, bo zasuwam z kijkami, a zaraz mam zamiar wziąć się za ABS na brzuch i uda :D ja na żadnym melanżu nie byłam i ubolewam strasznie, najebałabym się jak szpak!

      Usuń
    8. musiłabym sie zmobilizowac do sportu ,aleee kiepsko idzie :(

      Usuń
    9. haha, znam ten ból :D ja na szczęście mam teraz towarzyszkę do chodzenia z kijami,a ćwiczenia sobie dzisiaj jednak odpuściłam, zacznę "od jutra" :D

      Usuń
  6. Olu zamwiałaś kiedys coś z e baya?kurde trochę mam z nim problem,1raz zamówic chce,wiesz wogóle czy dojdzie w ciągu 2tyg.??;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie zamawiałam nigdy, mi buty zamawiać będzie ciotka, która mieszka w USA, pewnie poczekam dość długo, bo znając życie przyjdzie spora paczka jeszcze z innymi rzeczami, whatever; tam chyba na ebay'u powinny być zawarte informacje na temat paczek, jeśli to będzie lotnicza- dojdzie dość szybko i chyba będzie mieścić się właśnie w granicach dwóch tygodni, jeśli sprzedawca wysyła drogą morską przygotuj się na co najmniej miesiąc czekania c;

      Usuń
    2. aaa, no i obczaj komentarze innych użytkowników u sprzedawcy! aha i zapomniałabym- zwróć uwagę na to skąd paczka ma przyjść, ogólnie nie polecam z Chin, będzie się czekać w chuj czasu, do USA taka paczka przychodzi około dwunastu tygodni, z tego co mi wiadomo c;

      Usuń

Prześlij komentarz