to piekło nie raj, tutaj się kończy świat

Jedno koło mam w plecy, poprawa w niedzielę o ósmej rano, a tymczasem dzień przed... KONCERT HEY W DRZONKOWIE! Jestem tak szczęśliwa, że chyba zaraz umrę! W weekend Krowa przyjeżdża z Łukaszem i jedziemy, jestem pewna, że pod sceną poryczę się ze szczęścia, moim marzeniem zawsze było zobaczyć Kaśkę na żywo... Wybiera się ktoś? Jestem tak podekscytowana, że chyba nie będę mogła skupić się na notatkach na jutrzejsze poprawy, Maaaaalcher, weź się w garść!

Komentarze

  1. Nosowska <3 byłam na jej solowym koncercie była świetna! p.s. warto poczekać trochę po koncercie bo czasami rozdaje autografy;)ja dostałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo, zazdroszczę <3 jakie to było uczucie stać blisko niej i wziąć od niej autograf? ja chyba bym nie wytrzymała i rzuciła się jej na szyję c;

      Usuń
  2. ogólnie wydała mi się bardzo miłą i normalną osobą, wpuściła wszystkie osoby mimo że była zmęczona po koncercie, rozdawała autografy i robiła sobie zdjęcia z ludźmi. A i przyjmowała nas w łazience gdzie siedziała i paliła fajki<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, wiedziałam, że Nosowska prywatnie też jest wspaniała <3 wnioskuję, że koncert, na którym byłaś, odbywał się w jakimś klubie? c; ja idę na Dni Ziemi Lubuskiej czy coś takiego i właśnie tam Hey ma zagrać, jak będzie z autografami to nie wiem, bo zazwyczaj z takich imprez wokaliści szybko się zmywają... ostatnio byłam na bachanaliach i koncert dały Strachy na Lachy, po czym od razu się zmyli c;

      Usuń
  3. to było w żaku w gdańsku;) a swoją drogą słyszałaś te plotki o nowej płycie Hey?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nic, mam nadzieję, że mimo wszystko uda mi się dorwać autograf Kasi ;) nie słyszałam, ale pewnie jakieś paskudne, co?

      Usuń
  4. w sensie takim że nagrywają nową płytę ma być jesienią, ale to tylko plotki, zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooooo! byłoby rewelacyjnie! mam nadzieję, że to prawda ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty