something exciting is gonna happen; don't wanna share, don't wanna show, I want to be the only one to know

Zastanawiam się czy nie kupić farb do tkanin i kombinować z ciuchami podczas wakacji, zainspirował mnie chyba fakt, że Lungs na zamówienie przerobi mi t-shirt, czemu więc samej nie spróbować? Chciałabym, żeby nadchodzące wakacje chociaż raz były inne od poprzednich, mam w stosunku do nich sporo oczekiwań; oprócz kontynuowania beztroskiego lenistwa mam zamiar dorwać jakąś pracę (powoli muszę zacząć się za jakąś rozglądać), zacząć robić kurs prawa jazdy i wreszcie przemalować ściany w pokoju, bo czuję, że jeszcze dużo wody upłynie, zanim zmienię miejsce zamieszkania. I jeszcze wiele innych rzeczy, ciągle szukam inspiracji; na pewno pojadę do ŁAGOWA, choćby i sama, czuję, że będę chora, jeśli tego nie zrobię, gdy tylko pomyślę o nocach łagowskich, przez całe moje ciało przechodzą dreszcze i zaczynam się niecierpliwić. Trzeba w końcu zrealizować plan łagowski! Nocna pora i słuchanie pewnych piosenek działa stymulująco na mój ekshibicjonizm emocjonalny i grafomaństwo, w związku z czym pozwolę sobie zakończyć ten wpis.

+ czekam z niecierpliwością na moje creepersy!



Komentarze