show me all your crazy moves

Wróciłam! Ten weekend był idealny, bardzo, bardzo! Jestem strasznie zmęczona, ale zarazem niesamowicie szczęśliwa, tyle się działo, że wystarczy mi wrażeń na następny miesiąc. Zresetowałam się i to porządnie; pierwszy raz piłam tequilę, z solą i cytryną- pyszka! Zrobiłam też trochę zakupów, jestem na chwilę obecną spłukana, ach, no i to moje roztargnienie- zapomniałam nowe rzeczy wziąć z mieszkania Kolejnika... Poczekam, aż Doma mi je przywiezie i przejadę się po nie do Nowej Soli. Btw- kupiłam sobie "kurewskie" rajstopy, coś typu ala pończochy z pasem, całkiem fajne, natomiast jeżeli chodzi o jakość- tragedia, w krótkim czasie porwały się, co jednak nie zepsuło mojego humoru. Polecam klub "Felicita", dość blisko kina Helios, byliśmy tam wczoraj; miałam też okazję poznać właścicielkę "Felicity", Sylwią, bardzo sympatyczna niewiasta. Razem z Olejnicą i Naleśnikiem wracaliśmy na boso aż na Skwierzyńską, nigdy więcej nie założę butów na wysokim obcasie do klubu, no chyba że będę miała załatwiony transport powrotny. Picie piwa w samochodzie o świcie i dyskusje na egzystencjalne problemy. <3 Poznałam świetnych ludzi, a Olejnica doszła do wniosku, że mój wpływ sprawia, że faceci w moim towarzystwie z ludzi zamkniętych w sobie stają się otwarci i zwierzają mi się ze swoich problemów i uczuć, którymi normalnie się nie dzielą, haha c; Nie wiem, co jeszcze mogę napisać, chciałabym to wszystko powtórzyć. <3












Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. we Wrocławiu sporo można ich spotkać, plakatów na przystankach też, to chyba element kampanii reklamowej Sky Tower

      Usuń
  2. Też chętnie bym się napił tequilki :D chodzi za mna już któryś miesiąc i nigdy nie moge znalezć kompana ;|, niby nikt nie lubi bo rano jest straszny kac . Ja mam większego po ginie a po tequilce czuje się całkiem fajnie . Wysokie te twoje buciki ;D całkiem fajnie , do tego te rajstopy ... z "oczkiem" w takim miejscu działa na wyobraznie :P . zielonych sznurówek troszke nie rozumiem :P ale nie narzekam .
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tequila była pyszna <3 i jaki kac, pierwszego dnia wypiliśmy tequilę, a później jeszcze skonsumowałam trzy piwa i rano tylko trochę mnie suszyło ;> w sobotę było gorzej, bo do tequili doszło piwo i kamikaze, ale ogólnie dobrze się ją pije i łatwo wchodzi ;) ja wczoraj miałam ochotę na tequilę, ale zadowoliłam się piwem c; ginu nie lubię, śmierdzi listerinem i przewraca mi się w żołądku od samego zapachu c; to najwyższe moje buty, a co do sznurówek- jakbyś nie wiedział, neonowe kolory w tym sezonie wiodą prym ;d na zdjęciu to oczko wygląda dość skromnie, ale poszło mi wzdłuż nogi, no i jeszcze na drugiej to samo, chyba nawet gorzej, dramat ;p

      Usuń
    2. a co do działania na wyobraźnię, coś w tym musi być, zauważyłam różne reakcję, haha

      Usuń
  3. Nie wiem jak pachnie listerin :P , w każdym razie Gin jest szpetny :P ja wczoraj zadowoliłem się wódka ;|, o tym nie ma co dyskutować bo oczywiście wszyscy wiedzą jak smakuje ten zdradliwy trunek . szczerze mówiac nie zauważyłem tych wszechopecnych kolorów :P . Mogłaś zrobić zdjęcie rajstop po finiszu :P nie wnikam w jaki sposób powstały te "oczka" ;)
    T

    OdpowiedzUsuń
  4. gin lubuski śmierdzi listerinem, fujka! haha, wódka, mam nadzieję, że jeszcze długo nie wezmę jej do ust c; ja wczoraj wypiłam jedno piwo, ale jakoś mi nie wchodziło, nie lubię tyskiego ;P jesteś coś mało spostrzegawczy w takim razie ;> haha, nie, daruję sobie, oczek było pełno c; chyba zbyt gwałtownie je zakładałam czy coś, później zahaczyłam bransoletką i masz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mało spostrzegawczy ? :P nieee :P Ja widzę więcej niż ktokolwiek inny ;D .Lubie Tyskie .
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaa, a może widzisz to, co chcesz? ;> desperadosy, mniam <3

      Usuń
  6. niee to nie tak ;) Gdyby tak było nie widział bym niektórych zjebanych ,kłujących w oczy rzeczy lub sytuacji ;) . Tak desperadosy są świetne :P
    T

    OdpowiedzUsuń
  7. piąteczka, mam to samo, czasami aż ciężko zapanować nad wzrokiem pełnym zażenowania, obserwując niektóre zachowania c; nooo, pyszne! <3 zwłaszcza w upały ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ale narobiłaś pazery na tego desperadosa ;|
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, to ruszaj dupę do sklepu, co za problem? ;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty