maybe I should cry for help, maybe I should kill myself

Mimo mojej niechęci do euro spotkałam się wczoraj ze znajomymi i oglądaliśmy mecz, a co za tym idzie, później polał się alkohol, dużo alkoholu. Prawie za każdym razem, gdy piję wódkę z kumplami kończy się to moim całkowitym sponiewieraniem, ale o dziwo dałam radę dotrzeć do domu i nawet pójść pod prysznic, haha
Konsekwencjami wczorajszego świętowania były dzisiejszy kac i to, że matka wyprała moją mp4, wystarczyło tylko raz zapomnieć opróżnić kieszenie! Ubolewam nad tym strasznie, bo bez słuchawek w uszach czuję się jak bez ręki albo nogi. W każdym razie zdecydowanie zbyt dużo mówię po alko o sobie, przez co znowu miałam dzisiaj moralniaczka <3

Szukam flatform albo creepersów w dość przyzwoitej cenie, ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

Komentarze

  1. fu. ;O żelazka jak ja to mówie haha

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe całkiem fajny komentarz :P same negatywy tej wódki kac , moralniak, pewnie w smaku też chujowa a do tego wódka "podjebała" Ci mp4. :P
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebyś wiedział, sama nie wiem czemu zawsze daję się namówić :C wódka przecież nie ma smakować, tylko wykręcać ryj :D no otóż to, załamka, bo do nowego telefonu nie pasują mi słuchawki :CCC

      Usuń
  3. tak wódka ma wykręcać ryj :P . może po prostu kup jakąś przejsciówke czy coś ? zawsze to o jeden klamot mniej w torebce :P
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dawać kopa c; haha, o tym nie pomyślałam, no ale ja za bardzo nie znam się na takich rzeczach c;

      Usuń
    2. Ja chyba też nie ;)
      T

      Usuń
    3. a jednak coś tam wiedziałeś!

      Usuń
    4. wszechwiedzący Tomasz :D ! na czym sie tu znać w sumie :P idziesz do sklepu ze sprzętem audio i tam ci powiedzą co jest 5 :P . Ale skoro jestes przywiązana do osobnego odtwarzacza mp3 to co ja tu mogę :P
      T

      Usuń
    5. oooooo, jak sobie schlebia :D byłam się pytać o słuchawki czy przejściówkę, ale jeszcze nic nie ma, bo telefon jest eee, zbyt nowy :C jestem, bardzo, myślę, że za miesiąc albo dwa będę mieć nowy ;p

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. wszystkie, ale najbardziej pierwsze :)
      Sa wygodne

      Usuń
  5. muszę muszę muszę mieć creepersy!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty