I'm so lonely, I wish I was the moon tonight

Obejrzałam dzisiaj "Neko no ongaeshi" i "Karigurashi no Arrietty", pierwsze anime widziałam już jakiś czas temu, do drugiego w końcu udało mi się znaleźć napisy. Zdecydowanie zbyt intensywnie wczuwam się w nastrój, wydarzenia i emocje bohaterów, co kończy się beczeniem jak bóbr i tak jest prawie za każdym razem, gdy oglądam jakiś film; zdarza mi się płakać nawet podczas oglądania zwiastunów filmów, na które czekam z niecierpliwością; w lipcu premiera nowego "Mrocznego rycerza"!


Chciałabym, żeby sesja była już za mną, chciałabym, żeby w końcu zaczęły się wakacje, czytanie do świtu, jeżdżenie na kanał, siedzenie po nocach na dworze, gapienie się w księżyc i gwiazdy, nasłuchiwanie nocnych dźwięków i powroty do domu nad ranem. <3 I wyjazd do Łagowa, to miejsce jest zdecydowanie najbardziej magicznym, w jakim miałam okazję być.








Komentarze

  1. a właśnie dzisiaj myślałam, że niech się już kończy ta pierdolona sesja, bo chcę sobie przeczytac kilka części Harry'ego! tak od 4-7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, bura suka niech umrze :C mnie też powoli znów bierze na HP, pewnie znowu będę to czytać w wakacje, od pierwszej części :D i tym razem zwrócę uwagę na Uroborosa :C

      Usuń
  2. o kurka ;) Jak wy to robicie...nie chcę wyjść na nie inteligentną' ale przeczytać HP wszystkie częsci na dodatek takie grube ksiazki w 2miesiące?Niby to całkiem sporo ,ale są jeszcze inne ''zajecia xd też tak chcę;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, to jest właśnie magia HP! serio, jedną książkę można przeczytać w jedną noc, uwierz mi, ja tak łykałam wszystkie tomy, gdy czytałam je po raz pierwszy ;) i do dzisiaj pamiętam, bo mierzyłam sobie czas (ach, te mądre gówniarskie pomysły!), "Zakon Feniksa" przeczytałam w około dziesięć godzin, a to jest najgrubsze tomiszcze z całej serii c;

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty