a heartbreaker right from the start

Jeszcze dwa egzaminy i wakacje! Mam zamiar obijać się do upadłego, ale z drugiej strony przydałoby się poszukać jakiejś pracy, w lipcu zacznę się za czymś rozglądać. c; Dodam jeszcze, że stosowanie sarnich oczu na nauczycielach/ profesorach i całej reszcie pedagogów jeszcze nigdy mnie nie zawiodło, haha

+ chciałabym, żeby w sieci pojawiła się już ładna wersja "Avengersów", bo gdy na tumblrze przeglądam materiały z Lokim, umieram z ciekawości i niecierpliwości ;cc


Komentarze

  1. Co robi słoik nutelli na twoim biurku ? :P to taka na nagłą potrzebe ?.. Kolejność i dobór tych zdjęć nie jest przypadkowa prawda ?
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie, po prostu kiedyś dostałam, rzadko jem kanapki z nutellą, ale też nie pozwolę, żeby Pasożyt się do niej dobrał, taki ze mnie lisek- chytrusek :C hmm, co do zdjęć, dodałam je w kolejności zrobienia/ kolejności znalezienia ich na tumblrze c;

      Usuń
  2. ja osobiście widziałam Avengers na premierze w kinie i polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wydaje mi się, że film musi być jebacki, może jeszcze uda mi się pójść na niego do kina c;

      Usuń

Prześlij komentarz