he was wilder than moonlight

Nadszedł wreszcie ten dzień, kiedy wymieniłam sobie telefon na nowy... Prawie cztery lata udręki z Nokią, która dzisiaj wygląda tak:


Tymczasem jaram się nowym smartfonem, jeszcze wszystkiego nie ogarnęłam, ale póki co jestem bardzo zadowolona. Btw- moja stara Nokia postanowiła obrazić się na mnie i na nowy telefon, bo automatycznie się zepsuła.

Byłam dzisiaj u Frytek i załapałam się na obiad:


Oreczka obroniła licencjat, gratki, suczko <3 Czas wziąć się za naukę na kolokwium, gdyby mój zapał był wprost proporcjonalny do tego, jak bardzo mi się nie chce, miałabym cały materiał opanowany do perfekcji. ;c

Komentarze

  1. co Ty robiłas ze masz w takim stanie tel ?! ;O nie dziwie sie że umarl . Aż się głodna zrobiłam jak pacze na ten talerz.

    A do nauki mam to samo. milion innych rzeczy :))

    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ej, prawie cztery lata, ciągle wypadanie mi z rąk, rzucanie i jazdy na imprezach, co ty myślałaś? :P weeeź, ja bym jeszcze zjadła :c zbieram się za naukę już od dwóch godzin smuteczek :C ;*

      Usuń
  2. Jaki telefon wybrałaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxymini2/ czuję się jak jak relikt przeszłości, wcześniej nie miałam telefonu z dotykowym ekranem, haha

      Usuń
  3. smakowicie wygląda ten posiłek ;D . ciekawe ile ten telefon wytrzyma ;) pewnie troszke krócej niż 4 lata :P teraz wszystko robią chujowe zeby się rozjebało na koniec gwarancji :P
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i był bardzo smakowity ;> eee, dam radę, jestem zakochana w tym telefonie, no i tym razem postanowiłam o niego zadbać, jutro kupuję na niego case'a. no oby nie okazał się chujowy, słyszałam o nim raczej pozytywne opinie, mój kumpel ma podobny i nie narzeka, wręcz przeciwnie ;)

      Usuń
  4. Ja nie mówie ze jest zły :P napewno jest świetny ale jak na złość zepsuje sie pod koniec okresu gwarancji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kracz lepiej! bo jak się zepsuje, to będzie tylko i wyłącznie Twoja wina ;P

      Usuń
  5. hehe :P ok jak za dwa lata sie zepsuje to będzie moja wina
    T.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok Ciekawe czy będziesz o tym pamiętać :P
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam bardzo dobrą pamięć, tylko do nauki niekoniecznie ;>

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty