fly away get lost and never be found

Koło zaliczone, zostało mi jeszcze jedno kolokwium, projekt, trzy egzaminy i mam wakacje; myślę, że należałoby to odpowiednio uczcić, tequilą na przykład. c; Wczoraj zamiast zrobić projekt, cały dzień leżałam w łóżku i oglądałam szósty sezon "Skins", z sezonu na sezon ten serial staje się coraz bardziej przygnębiający. Tymczasem dzisiaj przydałoby się dokończyć projekt i pouczyć się na jutrzejsze koło ;_____;
Btw, niedawno zostałam okrzyknięta mianem wrednej suki UZetu  ;c






Komentarze

  1. o nie ! jaki biszkopt Ci urósł ! chce przepis ! :D

    a co do wrednej suki , tak trzymaj ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to muszę mamy zapytać, jeszcze nie brałam się za pieczenie takich rzeczy :D w każdym razie mogę Cię zapewnić, że ciasto było OMNOMNOMNOMNOM

      i tak już nie pozbędę się tej łatki, nawet gdy staram się być dość miła, to mi nie wychodzi, haha

      Usuń
  2. to sie pytaj i mi mów , magiczny przepis na biszkopt ;p mi nigdy nie wyrasta ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dooobra, zapytam, zapytam :D póki co umiem upiec aż jedno ciasto o wdzięcznej nazwie SALCESON ^^

      Usuń
  3. wieeeeem co to ;D ale n ie przepadam za nim ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty, właśnie pyszka, zwłaszcza z jabłkami <3

      Usuń
  4. hihi doczekalem się . Tak też jestem za tequilką :P Co do wrednej suki ... przynajmniej masz jakis charakter ;D .dlaczego zamalowałaś jakiegoś gościa Penisami ? Powodzenia jutro ;).
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooooo, chodzi za mną ta tequila od dłuższego czasu, ale nie dam się, po sesji mogę poszaleć ;P no wiadomo, ale jest sporo przesady w określaniu mnie mianem suki, jestem sarkastyczna po prostu i zawzięta :P w każdym razie naprawdę bardzo często słyszę "ty suko" :C haha, to kumpel z grupy, mieliśmy dzisiaj głupie żarty przed wykładem i oto efekt c; nie dziękuję!

      Usuń
  5. za mną chodziłą jakieś pół roku :P ostatnio się doczekałem. i jestem ZA tym cudowym trunkiem :P. Jeżeli chodzi o sarkazm i zawziętość to może wynika z tego że nie potrafisz słuchać czy patrzeć na ludzką głupote ?;P nie wiem "nie znam sie" :P.
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością zaspokoiłeś swoje pragnienie? ;P ja czekam do końca sesji i odbiję sobie cały ten stres ;c tak, tak, coś w tym jest, nie zamierzam tolerować głupoty, prostactwa i wielu innych cech, które wkurzają mnie u ludzi ;> jednak trochę się znasz :D

      Usuń
  6. Chyba tak, chociaż chętnie jeszcze się jej napije w najbliższym czasie :P
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic dziwnego, gdy pomyślę o całym "rytuale" picia tequli, aż mnie nosi, żeby pójść do sklepu i się zaopatrzyć ^^'

      Usuń
  7. w sumie niewiele Ci zostało ;).
    T

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty