don't make me sad, don't make me cry

Czerwcowy piątek trzynastego zdecydowanie nie jest piątkiem pechowym, wpadły mi dzisiaj dwie piątki do indeksu, w tym z przedmiotu, który myślałam, że będę musiała powtarzać, brawa dla mnie, hahaha
Mimo wszystko w tym semestrze nie jestem zbyt ambitna, mogłoby być lepiej, serio ;c A teraz przyszedł czas na pogrążenie się w lekturze i to bez najmniejszych nawet wyrzutów sumienia <3

A tak na marginesie- mam taki telefon i nie mogę znaleźć do niego case'a, folii ochronnej i słuchawek, szukałam na allegro i w galerii, ale kiszka, ktoś posiada informacje przydatne w poszukiwaniu tych przedmiotów?

Komentarze

  1. Piątek 13 ? Chyba rozumiem o co chodzi ale traktować każdy 13 jako pechowy ? "ładne" zdjęcia.
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee, obalam przesądy po prostu ;P jakoś nigdy piątek trzynastego nie był dla mnie dniem pechowym, to wszystko siła autosugestii. c; z pewnością chodzi Ci o dwa pierwsze zdjęcia :D

      Usuń
  2. No tak :P. wszystkie są ładne :D
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest oczywiste, dodaję przecież same ładne zdjęcia :D

      Usuń
  3. hehe Takkk. jednak numery 3,4,5 Są najlepsze
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pfff, a ja myślałam, że docenisz piękno Księżyca na przykład ;>

      Usuń
  4. hehe :P Pewnie że doceniam :P Jest przepiękny . Jednak księżyc przy kobiecie się chowa ;) , jest tylko skromnym dodatkiem :P
    T

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny argument że te zdjęcia są lepsze od dwóch poprzednich :P
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jednak dalej obstaję, że piękno Księżyca jest bardziej urzekające od ciała kobiety, ta odległość, tajemniczość, blabla c;

      Usuń
  6. bla bla bla :P No ok :D
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz! znowu doszliśmy do consensusu :D

      Usuń

Prześlij komentarz