don't let yourself be hurt this time

Brawa dla mnie, zamiast uczyć się na jutrzejsze koło, urządziłam sobie orgię czytelniczą, nie wychodzę z łóżka cały dzień i chłonę "Pomnik cesarzowej Achai". Jestem pewna, że jutro będę kwiczeć przed kolokwium, no ale, jak można oprzeć się książce?

Chodzi za mną ostatnio chęć na obejrzenie "Twin Peaks", ale z tym poczekam już do końca sesji. I chciałabym jeszcze przeczytać sagę "Pieśń Lodu i Ognia", ale to też dopiero wtedy, gdy nie będzie wisiała nade mną perspektywa niezdanych egzaminów. c;

Tymczasem kotałki







Komentarze

  1. kotałki są boskie dzisiaj się bawiłam ze swoim sąsiadkiem :))

    nie jestes sama ja dzisiaj kolejny dzien przebimbałam a jutro mam egzamin haha xD takze tego pjontka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są tak słodkie, że mogłabym je zjeść <3 małe, paskudne france :D

      pjontka, pjontka, bez spiny, są drugie terminy! :D

      Usuń
  2. czytam grę o tron, jest genialna! także jak będziesz miała czas to czytaj koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to dobrze, właśnie słyszałam same pozytywne na temat tej serii, więc na pewno przeczytam, a później biore się za serial ;)

      Usuń
  3. Ahw really cute!!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja po sesji oglądam od nowa SATC :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo, cześć *; ja jeszcze wezmę się za Ally McBeal, tyle czasu będę miała!

      Usuń
  5. a jaaaa.... mam tyle planów filmowo/serialowych ;D lofka wakacje, lepsze sa te blogspoty od fbl ,wiecej sie Was oglada <3 do niektorych osob sie tak przyzwyczailam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, i książkowych! pewnie, że lepsze, więcej zdjęć można dodawać i hmm, wygodniej jakoś, no i nie ma tylu dzieci neo, co na fbl :D zakładaj też blogspota!

      Usuń
    2. pomyślę,pomyślę,póki co czuje oddech sesji na plecach i czwartkowego egzaminu z baroku,na dodatek ustnego :/ a potem jak sie uda zdac to kilka dni w Brukseli ,czyli mily poczatek wakacji mam nadzieje i wszystko nadrobie i poogarniam !

      Usuń
    3. ja właśnie powinnam uczyć się na jutrzejsze koło, z którego nie ma poprawy, taką mamy zajebistą babeczkę, bo ona sobie jedzie na wakacje i ma w dupie ;c ja na szczęście ustnych w tym semestrze nie mam, tzn. miałam mieć, ale facet przepisze oceny z ćwiczeń ;) o bożenka, jak ja Ci zazdroszczę, ja chyba będę musiała znaleźć pracę na wakacje, bo ohoho, cienko z kaską, a też chciałoby się wyjechać, chociaż na kilka dni. a z jakiej racji ta Barcelona? taki kaprys czy co? ;>

      Usuń
  6. Niestety nie Barcelona,a Bruksela ;d i fabryka czekoladek w Brugii i browar <3 :D Mam okazję wyjechac ,z kaprysu wybralabym inne miejsca :D noo prace tez musze ogarnac !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, sry, popieprzyło mi się ;d czekolada, omnomnomnom <3 a jak Ci idzie pisanie pracy? ja właśnie dowiedziałam się, że mam jedno koło w plecy c;

      Usuń
  7. nie zapeszajac jest ok ;d a plany na wakacje jakies?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze! trzymam za Ciebie kciuki :D na razie żadnych, najpierw muszę zdać sesję i wtedy będę się tym martwić, ale mam nadzieję, że uda mi się wyrwać na weekend do Łagowa <3 no i przydałoby się znaleźć jakąś pracę na wakacje c;

      Usuń

Prześlij komentarz