I'm sitting in here, in a boring room, it's just another rainy sunday afternoon

Zamierzam w końcu zapisać się na kurs prawa jazdy, orientuje się ktoś może, co ile szkoły jazdy organizują kurs? Co miesiąc, dwa czy co? Jestem kompletnie zielona w tych sprawach. Zastanawiam się nad Aurą w Nowej Soli, widzę, że tam zapisy są do następnego tygodnia, zatem odpada; myślałam o tym, żeby zacząć tę mękę jakoś w czerwcu czy w lipcu, no ale teraz to nie wiem ;c Chyba muszę zebrać więcej informacji wśród znajomych i zdać prawko w tym roku, mam motywację, nowy samochód nie może się zmarnować!

Komentarze

  1. ja ide w wakacje do zg do motorexu :) poczytaj sobie na ich stronie co jak i ile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie chcę pójść na prawko w wakacje, a jeśli tak będzie, wolałabym pójść do Nowej Soli, żeby nie tracić kaski na bilety c; no i nie wiem, ile to w końcu by trwało, bo kurs niby trwa dwa tygodnie, ale później ile czeka się na te egzaminy? haha, czarna magia dla mnie

      Usuń
  2. musisz wyjeździć 30 godzin, plus jeśli szkoła robi coś takiego to, godzina JAKBY egzaminu aby zapisać Cie na egzaminy. Teraz lepiej zapisać się w trakcie jazd jeśli czujesz się na silach, chociaż na teorie bo jest BUM na prawko przed tymi zmianami i można czekaj nawet prawie miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to trzeba spiąć poślady i szybko się zapisać c; ale obudziłam się szybko, propsy dla mnie

      Usuń
    2. damy rade Olka ! :D

      a ja w zg chce robić zeby nie tracić godziny na prostej drodze do zg :D hehe

      Usuń
    3. pfff, będziesz zapieprzać 150 na godzinę i dojedziesz w pięć minut ;P

      Usuń
  3. w wakacje ?:P wolał bym iść w trakcie roku szkolnego :P i co robiłaś przez te wszystkie lata :D wydaje mi się że kiedyś było łatwiej zdać prawko :P no ale będę trzymać kciuki :P
    Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  4. a Kawałek jak najbardziej :P
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat nie szykują mi się żadne dłuższe wyjazdy w wakacje, no i nie będę się niepotrzebnie stresować jazdami w czasie, gdy będę miała sesję ;P no ja właśnie nie wiem, zawsze się bałam i myślałam, że wystarczy mi transport komunikacji miejskiej, no ale ile można c; już długo noszę się z zamiarem zapisania się na kurs, więc trzeba to wreszcie zrealizować ;P wiadomo, że fajny, wszystko, czego słucham jest fajne *cwaniak* i nie dziękuję :D

      Usuń
  5. hehe no tak wiadomo :P twój gust muzyczny jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty