waking sitting up right can't explain the sunlight

 Był Desperados, mimo burzy na dworze jest strasznie duszno, nie lubię

Oglądam dzisiaj "Egzorcystę" jestem durna, rok temu po obejrzeniu miałam schizy przez kilka tygodni, w dodatku wrzeszczałam podczas seansu :C

Świnior ma anielską cierpliwość; dzisiaj obcięłam mu pazury, przycięłam kudły, wyczesałam i wykąpałam, niżej zamieszczam zdjęcia, jak wyglądał po kąpieli:




Poszłam też odwiedzić kotałki, dawno nie miałam okazji obserwować rosnących kotów, zaczynają się już bawić i męczyć matkę, ale okazuje im godną podziwu cierpliwość, są tak słodkie, że z chęcią bym je zjadła, serio, serio, no i ciężko zrobić im w miarę dobre zdjęcie, bo ciągle się wiercą i lezą do obiektywu:







Komentarze

  1. zajebiste są te koty :D
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weeeeź, mogłabym siedzieć godzinami i gapić się na nie ;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty