tell me I need to know

Postanowiłam, kolejny tatuaż zrobię na moje dwudzieste drugie urodziny. Wykończyła mnie wczorajsza impreza, nie jestem dzisiaj zbyt rozmowną osobą. Za pięć dni Poznań, Małpa i koncert Hey, bożenka, jestem okropecznie podekscytowana. ;) Nadchodzący tydzień zapowiada się okrutnie, nie cierpię dni parzystych w tym semestrze ;c Łóżko wyciąga po mnie swoje macki, także tego, nie będę się mu opierać

Jakieś tam pierdoły, skriny z dwudziestego pierwszego odcinka "Supernatural", co za szczęście, że Castiel powrócił, cudowny Dean i zdjęcia ze Świniorem, który oglądał filmy dzisiaj ze mną





Komentarze

  1. Świetnie Ola jestem ZA .A co za tatuaż ? Zdradzisz ? A pani Nosowskiej pozazdrościć .Tomasz (niby anonim ;|)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, na razie napiszę tylko tyle, że tatuaż będzie związany z Timem Burtonem. ;> a co do Nosowskiej- niestety, ale jednak nie jadę, smuteczeeeek ;cccc

      Usuń
  2. ehhh szkoda , a tak fajnie się zapowiadało . Łączę się z tobą w bólu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki, doceniam dobroć Twojego serca ;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty